در رسانه | امام جمعه اردبیل:
ورزشکاران جانباز و معلول جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ورزشکارانی که به رغم معلولیت و جانبازی در میادین ورزشی حضور دارند از جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدحسن عاملی ظهر یکشنبه در دیدار با گلبالیست‌های نابینای اردبیل در آستانه اعزام به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: معلولیت محدودیت نیست و این را ورزشکاران ما در عرصه‌های مختلف و میادین ملی و بین‌المللی به اثبات رساندند.

وی با تکریم پشتوانه عظیم ورزشکاران معلول و جانباز و حضور آنان در میادین ورزشی خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار ورزشکاران معلول و جانباز و نابینا در جایگاه خود قابل تقدیر و ستایش است.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: ورزشکارانی که با توجه به معلولیت توانستند در مسابقات مختلف برای ایران کسب افتخار کنند از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

در این دیدار رئیس هیئت نابینایان استان اردبیل نیز گفت: ۵۰ درصد بدنه اصلی تیم ملی گلبال جمهوری اسلامی ایران در ادوار مختلف از استان اردبیل است.

بهزاد سالمی اظهار کرد: این ورزشکاران توانستند برای ایران کسب مدال کنند و بهترین جایگاه را برای تیم ملی در مسابقات مختلف رقم بزنند.

وی افزود: توانایی کشورهایی هم چون چین، ژاپن، کره و دیگر کشورها در رشته گلبال چشمگیر بوده ولی امیدواریم که گلبالیست‌های تیم ملی بتوانند ارزشمندترین مدال را برای ایران کسب کنند.

در این دیدار مبالغی برای اعزام ورزشکاران به بازی‌های پاراآسیایی از طرف اداره کل ورزش و جوانان اردبیل به حساب آنها واریز شد و در صورت کسب مدال و عنوان قهرمانی این ورزشکاران پاداش نیز دریافت خواهند کرد.

کد خبر 91371

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد