هرمز | برگزاری کمیته مناسب سازی اماکن عمومی و ادارات بخش هرمز

جلسه کمیته مناسب سازی بخش جزیره هرمز به ریاست محمد بنده بخشدار هرمز و با حضور سرپرست بهزیستی و روسای ادارات برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه کمیته مناسب سازی بخش جزیره هرمز به ریاست محمد بنده بخشدار هرمز و با حضور سرپرست بهزیستی و روسای محترم ادارات برگزار گردید.
محمد بنده بخشدار هرمز در این جلسه با تاکید بر اهمیت دسترس پذیری اماکن برای حضور افراد دارای معلولیت در اجتماع گفت: رعایت حقوق شهروندان و دسترسی به اماکن عمومی باید برای تمامی شهروندان از جمله افراد دارای معلولیت ، نابینایان ،جانبازان و سالمندان درنظر گرفته شود و ضروری است ادارات دولتی برای دسترس پذیری ادارات برای این عزیزان اقدام کنند.

وی تصریح کرد : اگر در مکانی اداری و عمومی یک نفر هم نیاز به مناسب سازی دارد باید برای آن یک نفر هم تمام نقایص را برطرف کنیم .

بخشدار هرمز تاکید کرد: در جلسه ی بعدی باید تمام اقدامات پیرامون مناسب سازی ادارات بصورت مستند و مکتوب تهیه و به دبیرخانه بخش ارسال شود.

هادی زرنگاری سرپرست نمایندگی خدمات بهزیستی شهدای هرمز هم در این جلسه گزارشی از وضعیت مناسب سازی ادارات بخش، تردد و حمل و نقل و مشکلات حوزه افراد دارای معلولیت ارائه نمود.

کد خبر 91138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد