پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مدیرکل بهزیستی در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت و دلیرمردان انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت. متن پیام دکتر ناصر چاووشی به این شرح است:

بسمه تعالی

نیروی انتظامی، مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان جامعه است و هفته فراجا، یادآور دلیرمردی‌ها و تجلی عشق و ایثار و نماد تلاش و از خود گذشتگی کسانی است که همواره و در هر شرایطی به فکر حفظ و تامین امنیت و خدمت به همنوعان خود هستند.

در کشور ما «پلیس خادم مردم» است و «مردم حامی پلیس» هستند و  نیروهای غیور انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی به عهده دارد.

هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ‌مردان نیروی انتظامی که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند.

اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به تمام جان برکفان و نیروهای خدوم انتظامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال سلامتی و سرافرازی این عزیزان را خواستارم.

ناصر چاووشی

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 91110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد