تعامل بین دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی ضروری است

معاون سلامت اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به اینکه علت‌های مختلفی در بروز و ظهور آسیب‌های اجتماعی اثرگذار است، گفت: انتظار نمی‌رود سازمان بهزیستی تک صدا بتواند وارد عمل شود و به تنهایی این حوزه را ساماندهی کند از این رو ارتباط و تعامل بین دستگاه‌ها درساماندهی حوزه آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل،مهری سادات موسوی در حاشیه آیین رونمایی از بی‌سیم اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: سازمان بهزیستی ۱۶۱ نوع خدمت متنوع را به جامعه هدف بهزیستی در سطح کشور ارایه می‌دهد.

وی افزود: معاونت سلامت اجتماعی در حوزه‌های مربوط به زنان، خانواده و مشاوره‌های روانشناختی و آسیب‌های اجتماعی شامل تماس‌های اورژانس اجتماعی با موضوع کودک آزاری، همسر آزاری، سالمند آزاری، خودکشی و همچنین پیشگیری، درمان و بازتوانی بهبود یافتگان در حوزه اعتیاد نیز به فعالیت می‌پردازد.

موسوی ادامه داد: در برنامه‌های کلان سازمان فعالیت‌های متنوعی در سازمان در حوزه سلامت اجتماعی درحال انجام است ولی بحث آسیب‌های اجتماعی جزو مهمترین دغدغه مردم و مسئولان درکشور است .

معاون سلامت اجتماعی بهزیستی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از فعالیت‌های بهزیستی در حوزه آسیب‌های اجتماعی است، افزود: اگرچه کار کردن دراین حوزه فرسایشی است ولی امیدواریم که بتوانیم در سطح ستادی فضایی را مهیا کنیم که با تغییر رویکرد و اصلاح دستورالعمل‌ها در این حوزه، فعالیت‌ها تسهیل یابد و ارایه خدمات به گروه‌های هدف و مخاطبین اثربخشی اقدامات سازمان را بیشتر کنیم.

وی افزود: راه اندازی و تجهیز بی‌سیم در سطح کشور در مراکز اورژانس نیز در راستای تسهیل خدمات بهزیستی صورت گرفته که علاوه بر ارسال درست و سریع اطلاعات منجر به سهولت کار پرسنل مراکز می‌شود.

معاون سلامت اجتماعی بهزیستی کشور در سفر خود به خوزستان مراکز مختلف اجتماعی بهزیستی این استان را بازدید کرد.

کد خبر 91072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد