برگزاری همایش گرامیداشت روز جهانی سالمند

همایش گرامیداشت روز جهانی سالمند در سالن فردوسی شهرداری مرکزی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس و بنیاد فرزانگان سرای امید فرزانگان ، همایش گرامیداشت روز جهانی سالمند در سالن فردوسی شهرداری مرکزی بندرعباس برگزار شد.

در این همایش که با حضور مسلم عاشوری معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس  ، حمیدرضا حیدری پوری رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس ، نمایندگان بهزیستی و مدیر بنیاد فرزانگان و سالمندان برگزار شد ، حمیدرضا حیدری پوری رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس ضمن تبریک روز جهانی سالمند بیان داشت: همه ما نیاز داریم از میانسالی به بعد تحرک و تغذیه مناسب داشته باشیم و آداب احترام به سالمندان و بزرگسالان را به فرزندان خود بیاموزیم و خدمتگذاری به آنان را وظیفه خود بدانیم.

مسلم عاشوری معاون فرهنگی اجتماعی سازمان نیز ضمن تبریک نهم مهرماه روز جهانی سالمندان عنوان کرد: انسان در دوران سالمندی با کوله باری از تجربه و عبرت بوده و باید جوانان امروز از این تجربیات استفاده کنند.

گفتنی است انجام معاینات پزشکی و مراقبت سلامت سالمندان با مشارکت کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس توسط بنیاد فرزانگان استان هرمزگان بخشی دیگر از این همایش بود.

کد خبر 90917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد