در رسانه | سالمندان ذخیره‌های فرهنگی جامعه هستند

مدیرکل بهزیستی استان کردستان گفت: سالمندان ذخیره‌های فرهنگی هر جامعه هستند که در روزگار جوانی خدمات قابل توجهی به جامعه داشته‌اند لذا همگان باید در تکریم و پاسداشت این عزیزان کوشش کنیم.

https://iqna.ir/00HVSk

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین رسولی، مدیرکل بهزیستی استان کردستان دیروز، ۹ مهر در بازدید مسئولان از سرای سالمندان سنندج که به مناسبت روز جهانی سالمند برگزار شد، گفت: سالمندان ذخیره‌های فرهنگی هر جامعه هستند که در روزگار جوانی خدمات قابل توجهی به جامعه داشته‌اند و همه باید در تکریم و پاسداشت این عزیزان کوشش کنیم.

وی با قدردانی از پرسنل فعال در حوزه سالمندان بهزیستی استان افزود: همگرایی بیش از پیش در جهت حساس کردن کلیه افراد جامعه و افزایش آگاهی‌های عمومی نسبت به بحث سالمندان و پیش‌بینی نیازهای اساسی آنها، موجب رشد کیفیت زندگی سالمندان خواهد شد.

حسن عسکری، فرماندار سنندج در جریان این دیدار، ضمن تأکید بر ضرورت تکریم سالمندان گفت: احترام به بزرگترها از مهم‌ترین ارزش‌های مکتب اسلام و از ارزش‌های اساسی فرهنگی ماست.

وی ضمن بررسی روند خدمات‌رسانی در این مرکز نگهداری سالمندان بر پیگیری حل برخی از مشکلات آنان تأکید کرد و افزود: تواضع در برابر والدین و احترام و اطاعت از آنان، کمترین حقی است که والدین بر گردن فرزندان خود دارند.

یادآور می‌شود؛ فرماندار سنندج به همراه مدیرکل بهزیستی استان، معاون توانبخشی، مدیر بهزیستی سنندج، اعضای شورای شهر و جمعی دیگر از مسئولان دیروز، ۹ مهر از سرای سالمندان جام جم بازدید و با اهدای گل به آنان این روز را تبریک گفت.

کد خبر 90858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد