نشست سرپرست بهزیستی بوشهر با دبیر شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس

همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و در راستای تهیه و تامین بسته های لوازم التحریر اهدایی از شرکت های پتروشیمی منطقه پارس، رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان با دکتر صفایی دبیر شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در شهرستان دیّر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این نشست رضا محمودی ضمن تقدیر از مدیران شرکت های منطقه مستقر در پارس در جهت کمک به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی به ارائه گزارشات انجام شده خدمات تخصصی این سازمان به جامعه هدف پرداخت.

محمودی گفت : شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه پارس در راستای برنامه های مسئولیت اجتماعی و در قالب شورای راهبردی می توانند در اجرای برنامه های هدفمند در جهت بهبود وضعیت مددجویان به بهزیستی کمک کنند.

دکتر صفایی دبیر شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در این جلسه ضمن تشکر از اقدام های صورت گرفته توسط مدیر و روسای بهزیستی برای خدمت رسانی به جامعه معلولین و جامعه هدف، بر لزوم مشارکت برای رفع برخی از کمبودها در حوزه سلامت اجتماعی تاکید کرد.

وی ضمن برشمردن بخشی از اقدامات شورای راهبردی شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حوزه مسئولیت اجتماعی به خدمات ارائه شده در سایر حوزه ها اشاره کرد و ادامه داد آماده ایم در این زمینه با یهزیستی استان همکاری های لازم را داشته باشیم.

در پایان نیز تعداد 2000 بسته لوازم التجریر بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی چهار شهرستان جنوبی اهدایی توسط شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس توزیع گردید. شایان ذکر است است 1000 بسته دیگر لوازم تحریرجمع آوری شده با مشارکت خیرین و شرکتهای مستقر در پارس جنوبی توسط بهزیستی استان برای دانش آموزان تحت پوشش در شهرستانهای دیگر توزیع خواهند شد.

کد خبر 90842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد