بندرلنگه | جلسه کمیته مناسب سازی اماکن عمومی شهرستان بندرلنگه

جلسه کمیته مناسب سازی اماکن عمومی شهرستان بندرلنگه به ریاست مهندس وحید حمایتی معاون امور عمرانی فرمانداری و با حضور اعضا در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه کمیته مناسب سازی اماکن عمومی شهرستان بندرلنگه به ریاست مهندس وحید حمایتی معاون امور عمرانی فرمانداری و با حضور  سیده لیلا موسوی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندر لنگه و سایر اعضا در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

حمایتی معاون امور عمرانی فرماندار در این جلسه با تاکید بر مشارکت جمعی در تحقق اهداف مناسب سازی اماکن بیان داشت: وظیفه تمام دستگاه های اجرایی است که در پرداختن به امور افراد دارای معلولیت از تمام ظرفیت های خود کمک بگیرند و آنرا تنها وظیفه اداره بهزیستی ندانند.
سیده لیلا موسوی سرپرست اداره بهزیستی بندر لنگه نیز در ادامه گزارشی از وضعیت مناسب سازی اماکن و ساختمان های اداری در این شهرستان ارائه داد.
وی با اشاره به اهمیت ایجاد زمینه حضور افراد دارای معلولیت در اجتماع اضافه کرد : باید همت کنیم که مناسب سازی به نحو احسن انجام گردد تا زمینه را برای حضور افراد دارای معلولیت و سالمندان در جامعه فراهم نماییم تا این عزیزان بتوانند از حقوق برابر با دیگر شهروندان برخوردار باشند.
موسوی تاکید کرد : مناسب سازی محیطی ادارات و نهادهای شهرستان؛ در ارائه خدمات  به جامعه معلولین و سالمندان باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 90812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد