حضور معاون توانبخشی بهزیستی هرمزگان در جمع دانش آموزان مدرسه پیوند/ اهدای ۴۲ بسته نوشت افزار به دانش آموزان کم شنوا و ناشنوا

به مناسبت گرامیداشت هفته ناشنوایان ، معاون توانبخشی بهزیستی هرمزگان با حضور در جمع دانش آموزان مدرسه پیوند ، در آیین گرامیداشت هفته ناشنوایان شرکت نمود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت گرامیداشت هفته ناشنوایان ، معاون توانبخشی بهزیستی هرمزگان با حضور در مدرسه پیوند و شرکت در آیین گرامیداشت هفته ناشنوایان ، از بخش های مختلف بازدید و در پایان ۴۲ بسته نوشت افزار از سوی اداره کل بهزیستی هرمزگان به دانش آموزان کم شنوا و ناشنوا اهدا کرد.

وی در این بازدید ضمن بررسی مشکلات و موانع آموزشی توانبخشی این کودکان تصریح کرد : ارائه خدمات سمعک ، خرید خدمت گفتار درمانی و سایر خدمات توانبخشی ، ایاب و ذهاب کودکان و دانش آموزان دارای معلولیت را همواره در اولویت خدمات رسانی قرار داده ایم و بیش از پیش این مساله را دنبال خواهیم کرد .
رجبی رییس آموزش و پرورش استثنایی نیز با ارائه بخشی از موانع و مشکلات موجود ، کمبود سمعک ، باتری و قالب گوش و مشکلات مربوط به تعمیر و تعویض این دستگاه کمک شنوایی ، کمبود کارشناس گفتار درمانی و کارشناس تربیت شنیداری ، در مدارس استثنایی استان را جزو مهمترین مشکلات عنوان نمود.
گفتنی است ۴۲ دانش آموز ناشنوا و کم شنوا در مقطع ابتدایی در مدرسه پیوند مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 90793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد