در رسانه| ۶۰۵میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی استان اصفهان پرداخت شد

مدیرکل بهزیستی استان اصفهلن از پرداخت میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی استان اصفهان خبر داد.

     به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به نقل از اردستان سلام، ناصر چاوشی در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به افتتاح مرکز نگهداری سالمندان کوثر اردستان اظهار داشت: در فاز اول ظرفیت پذیرش ۶۰ نفر را دارد و امیدواریم در خدمت‌رسانی به آن بخش از شهروندان که دارای برخی دغدغه برای نگهداری دارند، مثمر ثمر باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با مشارکت خیران فازهای بعدی این مرکز در اردستان افتتاح و به بهره‌برداری برسد، افزود: ما در استان اصفهان ۳۱ مرکز شبانه‌روزی نگهداری سالمند داریم که ظرفیت پذیرش این مراکز به یک هزار و ۵۰۰ نفر می‌رسد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهلن با بیان اینکه ۱۹ مرکز ویژه ویزیت و معاینه سالمند در منزل در استان اصفهان داریم، ابراز داشت: یک هزار سالمند تحت پوشش این مراکز در منازل ویزیت و نگهداری می‌شود و این مراکز وابسته به بهزیستی است.

وی با بیان اینکه پنج مرکز ویژه ارائه خدمات ویژه به سالمندان در استان اصفهان داریم، گفت: مرکز کوثر حدود ۴۰ درصد از ظرفیت خود به بهره‌برداری رسیده است و فاز دوم مربوط به نگهداری معلولان است که بخشی از عملیات عمرانی آن نیز پیشرفت داشته است.

چاوشی با بیان اینکه برای نگهداری معلولان در مراکز در استان اصفهان با مشکلاتی رو به رو هستیم، تصریح کرد: ما در استان اصفهان ۹۳هزار معلول و ۳۰هزار نفر در حوزه اجتماعی تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان اصفهان هستند و خدمات دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه به دنبال آن هستیم که افراد تحت پوشش خودکفا شوند، تاکید کرد: در این راستا تسهیلاتی در نظر گرفتیم به نحوی سال گذشته به هشت هزار نفر در استان اصفهان تسهیلات اشتغال پرداخت شده که میزان تسهیلات پرداختی به ۶۰۵میلیارد تومان می‌رسد.

کد خبر 90619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد