۱۱۰۰ دانش آموز بی بضاعت تحت پوشش بهزیستی قزوین قرار دارند

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی قزوین گفت: هم اکنون یک هزار و ۱۰۰ دانش آموز بی بضاعت زیر پوشش بهزیستی استان قرار دارند که با بازگشایی مدارس، نیازمند حمایت از سوی خیران هستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قزوین ، غفار رمضانی اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید پویشی با عنوان "همه حاضر" با شعار "همگی برپا" با هدف تامین نوشت افزار برای کودکان کم برخوردار در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: این پویش با استفاده از ظرفیت‌ خیران استان و با هدف هدایت، ترغیب و جذب مشارکت های مردمی در زمینه تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان بی بضاعت هم اکنون در حال اجراست.

رمضانی با بیان اینکه این پویش از ۲۶ شهریورماه گذشته آغاز و تا ۱۵ مهر جاری ادامه دارد، تصریح کرد: جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای ارتقای سطح زندگی مددجویان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشارکتی، مراکز و موسسات خیریه زیر نظارت سازمان از طریق دریافت بسته های نوشت افزار، پرداخت کمک هزینه‌های آموزشی و تهیه وسایل کمک آموزشی از اهداف اصلی اجرای این پویش است.

به گفته این مسوول، تاکنون و با همت خیران یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کمک های نقدی جهت تهیه نوشت افزار و همچنین یک هزار و ۳۲۲ عدد بسته نوشت افزار به ارزش ۹ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در سطح استان جمع آوری و توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: ادارات بهزیستی شهرستان های تابعه استان، مراکز مثبت زندگی و موسسات خیریه زیر پوشش این نهاد تا نیمه مهرماه جاری آماده دریافت و جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی خیران و نیکوکاران استان هستند.

رمضانی تاکید کرد: همچنین افراد خیر و نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ و یا شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ و همچنین کد دستوری #۱۲۳* واریز کنند.

۲۸ هزار و ۷۴ معلول خدمات مستمر و غیرمستمر خود را از بهزیستی استان قزوین تامین می کنند.

کد خبر 90611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد