طرح ملی نشست صمیمانه درمحلات هدف در سه شهرستان استان لرستان  برگزار شد

نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم برخوردار موسوم است با هدف حل مسئله و ظرفیت سازی اجتماعی و خدمت رسانی به افراد بی بضاعت و کم برخوردار در شهرستان های الیگودرز، خرم آباد (بخش زاغه)  و کوهدشت با حضور مدیران و مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان این جلسات که به نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم برخوردار موسوم است با هدف حل مسئله و ظرفیت سازی اجتماعی و خدمت رسانی به افراد بی بضاعت و کم برخوردار در شهرستان های الیگودرز، خرم آباد (بخش زاغه)  و کوهدشت با حضور مدیران و مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد.

همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان در این نشست با بیان اینکه کمک به محرومین و محرومیت زدایی از مهمترین شاخصه های سازمان بهزیستی است گفت: خدمات رسانی به مناطق محروم در طرح نشست صمیمانه در صد محله کم برخوردار وارد فاز جدیدی از خدمت رسانی به جامعه هدف شده است. در این طرح علاوه بر دیدار رو در رو و چهره به چهره با مددجویان و شنیدن مسائل و مشکلات این عزیزان بصورت شفاف و بدون واسطه، مدیران و مسئولین سایر ادارات و ارگانها با فعالیت ها و مشکلات جامعه تحت پوشش سازمان آشنا می شوند.

عمودی زاده ضمن تاکید بر ضرورت حضور میدانی مسئولین و مدیران در بین مردم و لمس مشکلات موجود از نزدیک تصریح کرد، طی سالهای اخیر سازمان بهزیستی با هدف توانمند سازی مددجویان و پیشگیری از معلولیت ها گامهای بلندی در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مددجویان برداشته است.
مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: اجرای  طرح میز خدمت در محلات کم برخوردار با حضور مدیران کشوری، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیر کل، معاونین و رئیس بهزیستی شهرستان الیگودرز، امام جمعه، فرماندار، شهردار، فرمانده انتظامی، رئیس کمیته امداد امام ره، جمعیت هلال احمر، رئیس شبکه بهداشت و بانک ملی و جمعی از خیرین برگزار شد و درخواست های بیش از پنجاه نفر از مراجعین ثبت و مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم جهت برطرف کردن آن به معاونت ها و دفاتر تخصصی صادر شد.

کد خبر 90501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد