برگزاری نشست تبیین و تعمیق فرهنگ‌ جهاد و شهادت در بهزیستی هرمزگان

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد ، نشست تبیین و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت در بهزیستی هرمزگان برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع  مقدس و به همت پایگاه بسیج شهید عیسی کریمی این اداره کل ، نشست تبیین و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت  با حضور سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان، جمعی از معاونین حوزه های تخصصی ، روسای ستادی و  تعدادی از کارکنان بهزیستی استان و شهرستان بندرعباس در محل سالن اجتماعات بهزیستی هرمزگان برگزار شد.

در این جلسه ضمن تبیین محورهای بزرگداشت هفته دفاع مقدس براساس فرمایشات مقام معظم رهبری ،دستاوردهای ۸ سال جنگ‌ تحمیلی تشریح شد.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در جریان برگزاری این نشست با اشاره به ضرورت معرفی رشادت های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس به نسل سوم انقلاب  اظهار داشت : تفاوت دفاع مقدس ما با بقیه جنگ ها در روحیه ایثار و فداکاری رزمندگان بوده است . 

وی گفت : دفاع مقدس از مهم ترین جلوه های نقش آفرینی معنوی رزمندگان اسلام می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین رازمند دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان نیز در این خصوص ضمن تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:واقعیت و گرایش رویدادهای واقعی به سمت ارزش های مقدس معنوی مهم ترین رویکردی است که در دوران دفاع مقدس شکل گرفت. ره آوردی که اعجاز خود را در 8 سال دفاع مقدس نشان داد و این دوره تاریخی را تحت پوشش قرار داد حضور رزمندگان و ایثارگرانی بود که بدون هیچ چشم داشتی در مناطق جنگی حاضر می شدند و سرچشمه همه این رشادت ها معنویت بوده است. 

رازمند افزود: دستگاه های اجرایی در دولت مردمی و انقلابی وظیفه خطیری در بیان رشادت ها و شجاعت های مردان و زنانی که در راه دفاع از آرمانهای انقلاب و امام (ره)، جان خویش را فدا کرده اند، بر عهده دارند.

سرهنگ بیژنی معاونت سیاسی سپاه امام سجاد ع استان هرمزگان و  سخنران این نشست نیز در این نشست اظهار داشت :جهاد تبیین و بیان خدمات و عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه در فضای مجازی و در بین جوانان و نوجوانان نقش بسیار مهمی دارند.

بیژنی  به نقش کلیدی  مسئولان دستگاههای اجرایی در معرفی خدمات ارزنده نظام در حوزه ها و عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود : تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان و نسل امروزی بسیار تاثیر گذار است .

کد خبر 90255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد