شهرستان بوشهر| دیدار سرپرست مدیریت بهزیستی با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوشهر

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صدیقه بهشتی پور سرپرست مدیریت بهزیستی با محمد حیدری سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در این دیدار صدیقه بهشتی پور سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و ایام یاد خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در جنگ تحمیلی اظهار داشت: همواره میان بهزیستی و بنیاد شهید تعاملات مثبت و سازنده ای در جهت پیشگیری از آسیب ها وجود داشته و امیدوارم با بهره گیری از تجربیات این دو دستگاه  گامهای موثرتری در جهت کمک به جامعه هدف برداشته شود.

بهشتی پور در ادامه  به وظایف خود در قبال شهدا بعد از جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: بعد از شهدا در کنار حفظ ارزشهای دفاع مقدس، انتقال دهنده به نسلهای حال و آینده باشیم.

همچنین محمد حیدری سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوشهر  ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: خدمت به معلولین و نیازمندان جامعه عبادت ارزشمندی است که در این راستا سازمان بهزیستی حق این عبادت را کامل بجا می آورد و در این راستا خداوند را شاکر هستیم که این دو دستگاه خدمت کردن به مردم و جامعه هدف خود را در دستور کار خود قرار دادند.

کد خبر 90254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد