برگزاری کارگروه درون سازمانی هفته سلامت روان

به منظور هماهنگی و برنامه ریزی هفته سلامت روان ، کارگروه درون سازمانی هفته سلامت روان در بهزیستی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به منظور هماهنگی و برنامه ریزی  هفته سلامت روان ، کارگروه درون سازمانی هفته سلامت روان به ریاست آمنه همت معاون پیشگیری بهزیستی استان و با شرکت جمعی از نمایندگان حوزه های تخصصی و ستادی بهزیستی استان و شهرستان بندرعباس برگزار گردید.   

آمنه همت معاون پیشگیری بهزیستی استان هفته سلامت روان را فرصتی مغتنم و ارزشمند در جهت توسعه خدمات رواشناختی در راستای ارتقا سلامت روان فرد، جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و تصریح کرد:  به منظور ایجاد مداخلات موثرتر تشکیل کارگروه های متعدد تخصصی جهت تولید محتوا ، بروز رسانی محتوای آموزشی ، نیاز سنجی آموزشی ، استفاده از ظرفیت صدا و سیما و شرکای اجتماعی مرتبط امری ضروری و موثر است .

معاون امور پیشگیری بهزیستی استان شعار هفته سلامت روان پیش رو را " سلامت روان حق همه افراد"  عنوان کرد و بر ضرورت برگزاری برنامه هایی با محتوای فرهنگی و آموزشی غنی با محوریت شعار هفته باهدف ارتقاء سطح سلامت روان کارکنان ،عموم مردم و جامعه هدف سازمان تاکید کرد.

در ادامه هریک از اعضا حاضر در جلسه به ارائه برنامه پیشنهادی مورد نظر خود پیرامون دستور کار جلسه پرداختند و بحث و تبادل نظر در این خصوص صورت پذیرفت.

گفتنی است: برگزاری همایش با شعار سلامت روان حق همه افراد است ،برگزاری کارگاههای آموزشی روانشناختی مرتبط با حوزه سلامت روان، برگزاری برنامه ها و مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی ویژه کارکنان و خانواده ها ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خدمات حوزه سلامت روان از طریق برنامه های صدا و سیما، اجرای برنامه های مشترک هفته سلامت روان با همکاری و مشارکت سایر دستگاههای اجرایی از جمله مهمترین برنامه های پیشنهادی ارائه شده در این کارگروه بود.

یادآور می شود: هفته سلامت روان از ۱۸ مهرماه آغاز و تا تاریخ ۲۴ مهرماه ادامه خواهد یافت .

کد خبر 90143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد