شصت و هشتمین جلسه شورای همدلی مدیران شمال غرب شیراز به میزبانی اورژانس اجتماعی شمال غرب شیراز در شیرخوارگاه حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد

حجت الاسلام روحانی امام جمعه شهرک های غرب شیراز در شصت و هشتمین جلسه شورای همدلی مدیران شمال غرب شیراز اظهار داشت :مدیریت و کار جهادی در بهزیستی فارس جریان دارد .

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

شصت و هشتمین جلسه شورای همدلی مدیران شمال غرب شیراز به میزبانی اورژانس اجتماعی شمال غرب شیراز در شیرخوارگاه حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد. در ابتدای این نشست مدیر اورژانس اجتماعی غرب شیراز  ضمن خیر مقدم به بیان گزارش عملکرد مجموعه اورژانس اجتماعی غرب شیراز پرداخت و محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس نیز ضمن تبیین دستاوردها ,گزارش عملکرد معاونت های تخصصی بهزیستی فارس را تشریح نمود.مدیر کل بهزیستی فارس با بیان این که :سازمان بهزیستی به عنوان دستگاهی خدمت رسان و تخصصی از مشاوره ژنتیک پیش از تولد تا زمان سالمندی در حوزه های تخصصی اجتماعی،پیشگیری، توانبخشی،مشارکت های مردمی و اشتغال انجام وظیفه می نماید گفت : ۶۲ مرکز نگهداری روزانه و شبانه روزی  تحت نظارت بهزیستی فارس فعالیت می کنند . در معاونت درمان و آسیب های اجتماعی نیز به توضیح عملکرد مراکز شلتر و دی آی سی  (DIC) بهزیستی فارس پرداخت و در زمینه اشتغال هم به آمادگی بهزیستی فارس و تخصیص اعتبارات  تسهیلات قرض الحسنه کارفرمایی و خویش فرمایی برای اشتغال پایدار جامعه هدف اشاره کرد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین روحانی امام جمعه شهرک های غرب شیراز ضمن  تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) و تبریک پیشاپیش هفته وحدت,سلام و درود بر روح مطهر امام راحل و شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس ,در سخنان خود گفت:
من با مدیران زیاد سر و کار دارم و مدیر کل بهزیستی فارس یکی ازمدیران جهادی است,حجت الاسلام روحانی افزود:من نوع کار ایشان را به عینه دیده ام در نمایشگاهی که از محصولات مددجویان جامعه هدف بهزیستی در مجتمع خلیج فارس برگزار شد  و دربازدید هایی که از منازل مددجویان داشتند همچنین  در میز خدمت مصلی شهرک غرب شیرازهمراه ایشان بودم و به سهم خودم  از تلاش های مجموعه بهزیستی فارس تقدیر و تشکر میکنم.
امام جمعه شهرک های غرب شیراز در ادامه گفت:مجموعه بهزیستی کارهای خدماتی و سختی دارد و عدل و انصاف است از زحمات ایشان صحبت شود,رسیدگی به برخی افراد دارای بیماری خاص ,معلولیت,سالمندان و.‌.. بسیار مشکل است و فقط با ایمان و عدل و توفیق الهی است که  افراد در این مسیر قرار می گیرند.
حجت الاسلام روحانی اظهار داشت:حضرت امیر(ع) می فرمایند: بیچاره کسی است که از عقل و تجربه بهره نبرد بنابراین مدیری موفق است و تجربه مدیریتی خوب خواهد داشت که از عقل و تجربه بهره ببرد.
ایشان در ادامه بر توجیه وتکریم ارباب رجوع ,مقوله عفاف و حجاب,امر به معروف و نهی از منکر و لزوم  تلاش دستگاه های حاکمیتی نسبت به حل مشکلات مردم تاکید کرد تا با همدلی و محبت مسائل پشت سر گذاشته شود.

 

کد خبر 90087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد