تبریک فرا رسیدن هفته جهانی ناشنوایان

مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان با شعار نقش آفرینی ناشنوایان با پذیرش اجتماعی پیام تبریک صادر کرد

به گزارش  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام بدین شرح است:

با سلام و تحیات الهی

خداوند گرچه از بعضی ها نعمت شنیدن، دیدن، حرف زدن و ... را می گیرد ولی در عوض قدرتها و توانمندی های فراوان و گسترده ای را می دهد که براستی می شود گفت این پاک زیستان، توانمندانِ راستین روزگاران هستند.

هفته  ناشنوایان یاد آور آموزه ها و تلاش های جبار باغچه بان ودیگر مردان و زنانی است که دنیای سکوت ناشنوایان را به دنیایی پر از هیجان، احساس و صدا تبدیل نمودند.

آگاه سازی و ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه از طرق توسعه و تقویت آموزش تلفیقی در مدارس که زمینه رشد و تعالی و درک متقابل دانش آموزان شنوا و کم شنوا را به دنبال دارد، توسعه فراگیر شیوه‌ های ارتباطی ناشنوایان، ایجاد فرصت ‌های برابر برای این افراد در زمینه‌ های شغلی و آموزشی به خصوص مراکز آموزش عالی، ایجاد امکان استفاده بهینه این عزیزان از رسانه ملی، منابع آموزشی و فضاهای مجازی از مطالبات به حق عموم ناشنوایان به شمار می‌رود. 

هفته جهانی ناشنوایان و کم شنوایان یاد آور آن است تا با همسویی گام ها و همصدایی نواهای وحدت بخش، مسیر برابر سازی فرصت‌ها و توانمند سازی افراد با اختلالات شنوایی تداوم یابد.

بدینوسیله فرا رسیدن هفته جهانی ناشنوایان را خدمت جامعه ناشنوایان و همکاران شاغل در اداره کل بهزیستی استان، تبریک عرض نموده از درگاه خداوند سبحان سلامتی، بهروزی و توفیقات جنابعالی را در خدمت به نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران در ظل عنایات خاص حضرت ولی ا...الاعظم (عج) مسالت می نمایم.

محمد مهدی شاهقدمی

 مدیر کل

کد خبر 90075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد