رسانه| 
سرپرست اداره کل بهزیستی بوشهر:
برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته سالمندان در استان بوشهر

بوشهر- سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر گفت: مسئولان ذی ربط با برنامه ریزی های لازم با دیگر دستگاه‌های اجرایی نسبت به نکوداشت هفته سالمندان قدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا محمودی دوشنبه شب در نشست هم اندیشی گرامیداشت تکریم و منزلت هفته سالمندان در بهزیستی بوشهر در خصوص اهمیت سالمندان و تجلیل از آنها، شناسایی و مشکلات این قشر در جامعه تاکید کرد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه شعار امسال هفته سالمندان با عنوان «تحقق وعده‌های اعلان جهانی حقوق سالمندان» نام‌گذاری شده است گفت: مسئولان ذی ربط با برنامه ریزی های لازم با دیگر دستگاه‌های اجرایی نسبت به نکو داشت این هفته اقدامات لازم را انجام دهند.

وی به نقش و جایگاه سالمندان در جامعه اشاره کرد و افزود: برای همه این قشر مهم است که جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند شبکه ای رو به رشد از خانواده و دوستان به منظور افزایش امید و روحیه بخشی را ایجاد کنند.

در ادامه پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد، ادارات شهرستان نهایت همکاری و برنامه ریزی امور با همیاری مؤسسات و مراکز فعال در امور سالمندان، جهت هر چه بهتر برگزار شدن هفته سالمندان را داشته باشند.

کد خبر 90065

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد