نشست مشترک مدیران کل بهزیستی و میراث فرهنگی، گردشگری  و صنایع دستی هرمزگان برگزار شد

در راستای گسترش تعاملات دوجانبه و حمایت از اشتغال و تولیدات مددجویان تحت پوشش بهزیستی ، مدیرکل بهزیستی هرمزگان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در نشستی مشترک گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای گسترش تعاملات دوجانبه و حمایت از اشتغال و تولیدات مددجویان تحت پوشش بهزیستی ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان و محمد محسنی قلعه قاضی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در نشستی مشترک گفتگو و تبادل نظر کردند.

در این نشست که با حضور میترا اصلاح رییس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، اشتغال و مشارکتهای مردمی بهزیستی استان نیز همراه بود،  سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان ضمن تشریح و معرفی خدمات و فعالیتهای سازمان در حوزه های مختلف ،ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف را از مهمترین رسالتها و دغدغه های سازمان بهزیستی برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی دو دستگاه بتوان شرایط بهتری را برای حمایت از افراد دارای معلولیت و مددجویان فعال در عرصه تولید صنایع دستی فراهم نماییم.

محمد محسنی قلعه قاضی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز در ادامه این نشست ، ضمن اعلام آمادگی کامل برای همکاری در این خصوص افزود :این همکاری می‌تواند شامل صدور مجوز، واگذاری محلی برای ارائه محصولات مددجویان و ... باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان بابیان اینکه با شناسایی ظرفیت‌های دو طرف بهتر می‌توانیم برای مددجویان برنامه‌ریزی کنیم، اظهار کرد: جلساتی با حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شود تا نیازها احصا و بر اساس نیازها، همکاری متقابل انجام شود.

گفتنی است: در این نشست پیرامون موضوعاتی شامل: همکاری در پرداخت تسهیلات، جذب سرمایه‌گذار، استفاده از ظرفیت و توانمندی های جامعه هدف فرهنگی و هنری سازمان بهزیستی ،ارائه تولیدات گروه های همیار زنان سرپرست خانوار در نمایشگاههای عرضه تولیدات صنایع دستی و ... بحث و تبادل‌نظر شد.  

کد خبر 89985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد