گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خانه های کودک و نوجوان بهزیستی فارس

مراسم شب خاطره ویژه فرزندان خانه کودک و نوجوان بهزیستی فارس درمحل حسینه خیریه آسمانیان مهربان شهر راز با حضور مدیر کل و اعضای شورای معاونین بهزیستی فارس برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

این مراسم که با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل،شهدا و رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و همچنین آشنایی فرزندان خانه های کودک و نوجوان بهزیستی با رشادت ها و فداکاری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برگزار گردید  با نماز مغرب و عشاء و تلاوت قرآن توسط یکی از فرزندان آغاز گردید.
در ادامه سردار آرام از  یادگاران هشت سال دفاع مقدس به روایتگری از رشادتهای رزمندگان در جنگ تحمیلی و همچنین زندگینامه سردار بی سر شهید شیر علی سلطانی به عنوان شهید با کرامتی که عاشق امام حسین علیه السلام بود و برای ایشان مداحی می کرد پرداخت،سردار آرام از ولایت پذیری و توسل به اهل بیت علیهم السلام به عنوان خصوصیات بارز این شهید گرانقدر نام برد  و گفت :شهید بی سر سردار شیرعلی سلطانی از شهدای با مرام و پهلوان مسلک،بانی مسجد المهدی در محله کوشک قوامی شیراز بوده و مزار مطهر ایشان در  همان مسجد واقع است.
در پایان با اهداء کارت هدیه از طرف پایگاه مقاومت شهدای بسیج بهزیستی فارس و اهدا هدیه از طرف موسسه خیریه شهر راز از حضور فرزندان در این مراسم معنوی توسط مدیر کل و معاون  امور اجتماعی تقدیر شد.
جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲

کد خبر 89932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد