برنامه ریزی گرامیداشت هفته ناشنوایان در بهزیستی هرمزگان

در آستانه فرا رسیدن هفته ناشنوایان ، نشست هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت این مناسبت در دفتر معاونت توانبخشی بهزیستی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ، جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته ناشنوایان به ریاست مهدی محمدی معاون توانبخشی بهزیستی هرمزگان و با حضور صفورا دریا پیمای هرمزی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس و دیگر اعضا در محل دفتر معاونت توانبخشی برگزار شد.

مهدی محمدی معاون امور توانبخشی بهزیستی هرمزگان ، افراد دارای معلولیت شنوایی را خلاق و توانمند برشمرد و خواستار همراهی و تعامل هرچه بیشتر و دو سویه کانون ناشنوایان با بهزیستی در راستای ارائه خدمت مطلوبتر به جامعه هدف ناشنوا گردید .

محمدی بر حضور تاثیر گذار جامعه هدف ناشنوا در اجتماع تاکید کرد و گفت : باید با استفاده از ظرفیت صدا و سیما، مطبوعات و رسانه ها برای اطلاع رسانی مطالبات و دغدغه ها و آگاهی بخشی در خصوص توانمندی های افراد دارای معلولیت شنوایی بهره ببریم.

گفتنی است در ادامه این نشست هریک از اعضا ضمن ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات ، به بحث و تبادل نظر پیرامون دستور کار جلسه پرداختند.

در پایان اجرای برنامه ها و مسابقات فرهنگی ، ورزشی و هنری ، تجلیل از جامعه هدف ناشنوا و مترجمان برتر ، بازدید از کتابخانه ویژه افراد دارای معلولیت شنوایی و دیدار با افراد دارای معلولیت شنوایی به عنوان بخشی از برنامه های گرامیداشت هفته ناشنوایان اعلام شد.

کد خبر 89902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد