کمیته ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بهزیستی استان بوشهر برگزار شد.

کمیته ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور رضا محمودی سرپرست و اعضاء بهزیستی استان با دستور برنامه ریزی جهت گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس در دفتر مدیریت بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این جلسه رضا محمودی سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به از خودگذشتگی و جانفشانی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بی شک اگر کشور با صلابت و استوار است مدیون خون شهدایمان هست، زیرا این عزیزان با ایثار و از خودگذشتگی و با تقدیم خون خود به رهبر فرزانه و مردم ایران توانستند از کیان و نظام کشور دفاع کنند و ما وظیفه داریم میراث دار حفظ خون پاک شهدا باشیم.

کمیته ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بهزیستی استان بوشهر برگزار شد.

وی در ادامه برحضور همه جانبه کلیه روئسا و کارکنان مجموعه بهزیستی استان در برنامه ریزی جهت نکوه داشت هفته دفاع مقدس و فضا سازی مناسب در سطح ادارات و مجتمع ها و مراکز مثبت زندگی تاکید کرد.

در ادامه مقرر گردید نمایشگاهی تحت عنوان یادآوری هفته دفاع مقدس و برگزاری همزمان میز خدمت با حضور سرپرست بهزیستی استان در سطح استان و در شهرستانها با حضور روئسا پاسخگوی مراجعه کنندگان به درخواستهای مردم  باشند.

در پایان این جلسه علیرضا هوشیار معاون مشارکتها، اشتغال و مسکن به عنوان دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سوی سرپرست بهزیستی استان معرفی گردید.

کد خبر 89880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد