۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
بهار|  اجرای طرح مانا

طرح مانا(مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران) در شهر صالح آباد توسط اداره بهزیستی شهرستان بهار و با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش و کتابخانه عمومی در شهرصالح آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی  شهرستان بهار قادری احسانپور رئیس اداره بهزیستی ضمن تشکر از حاضرین جمع و متولیان اجرای طرح به بیان و معرفی خدمات اورژانس اجتماعی و معرفی خطهای تلفن ۱۲۳ و ۱۴۸۰ به حاضرین جمع جهت پیشگیری از آسیب اجتماعی پرداختند.

 طرح مشارکت های اجتماعی (مانا)   از طریق موسسات غیر دولتی و مراکز مثبت زندگی در محله های آسیب خیز، حاشیه ای و روستاها آغاز گردید.

طرح مانا فعالیت محور و مبتنی بر اقدامات عملی است که نوجوانان در آن شرکت می‌کنند، در این طرح نوجوان به عنوان یک فرد مسئول، ترغیب به بررسی مشکلات دوره نوجوانی می شوند و بهزیستی و سایر ادارات براین اساس به دنبال حل این مشکلات هستند.

طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان یا طرح مانا، چندین هدف را دنبال می کند که از آن جمله می توان به ارتقای توانمندی‌های نوجوانان، افزایش شناخت آسیب های اجتماعی از سوی نوجوانان، اصلاح نگرش فعالیت در حوزه جمع گرایی و افزایش مشارکت های گروهی و اجتماعی اشاره کرد.

در این طرح آسیب‌های اجتماعی در پیش روی نوجوانان و همچنین پیشنهاداتی جهت اجرا توسط نوجوانان ارائه و مسئولین شرکت کننده به بیان پرسش و پاسش پرداختند.

بهار|  اجرای طرح مانا

بهار|  اجرای طرح مانا

کد خبر 89781

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد