رسانه| 
برگزاری کمیته فرزندخواندگی در بهزیستی استان بوشهر

در راستای بررسی درخواست خانواده های متقاضی فرزند، کمیته فرزند خواندگی با حضور رضا محمودی سرپرست، فرزانه فیروزی معاون امور اجتماعی و اعضاء کمیسون بهزیستی استان در دفتر مدیریت بهزیستی برگزار شد.

به گزارش چغادک نیوز به نقل از  واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در ابتدای این جلسه رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی در کشور، وظایف متعددی را بر عهده خود دارد اظهار داشت : یکی از وظایف مهم این سازمان فراهم آوردن امکان ثبت نام فرزند خواندگی برای خانواده های داوطلب و واگذاری سرپرستی اطفال بی سرپرست به این عزیزان بوده که در سالهای اخیر با بررسی پرونده های متقاضی این خانواده ها توسط کمیته فرزند خواندگی، به خانواده ها واگذار گردیده است.

محمودی به شرایط و ثبت نام متقاضیان فرزند خواندگی در بهزیستی اشاره کرد و ادامه داد: سامانه ثبت نام فرزند خواندگی بهزیستی، به آدرس adoption.behzisti.net راه اندازی شده که متقاضیان این امر با مراجعه به این سامانه از شرایط و نحوه واگذاری فرزند خواندگی در جریان قرار خواهند گرفت.

درادامه این کمیته پس از گفتگوی اعضا ء با تعدادی از این خانواده ها پرونده های آنان مورد بررسی و تصمیمات لازم جهت واگذاری فرزندخواندگی در دستورکار قرار گرفت.

کد خبر 89742

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد