تحویل بی سیم به مرکز مداخله و اورژانس اجتماعی استان

معاون اجتماعی بهزیستی استان: با تجهیز و تحویل بی سیم به این مراکز ما شاهد نظارت و مدیریت تیم های عملیاتی و ارائه خدمات تخصصی تر خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان آیین تحویل بی سیم به اورژانس اجتماعی و مرکز مداخله در بحران های اجتماعی استان برگزار شد.

این مراسم با حضور مدیرکل، معاونین پشتیبانی و اجتماعی، مسئولین حراست و بازرسی اداره کل بهزیستی استان، مدیر ادراه بهزیستی شهرستان سمنان، مسئول و کارشناسان مرکز بحران و اورژانس اجتماعی، کارشناسان ستادی بهزیستی استان برگزار شد.

منطقی مدیرکل بهزیستی استان در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات شبانه روزی کلیه همکاران به ویژه پرسنل مرکز مداخله در بحران های اجتماعی و اورژانس اجتماعی(خط۱۲۳) ابراز داشتند: هدف سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی خط۱۲۳ کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی بوده است که می توان گفت در این راه به بخشی از اهداف پیش بینی شده خود رسیده است.

وی ادامه داد: نباید از این مسئله مهم بعد از گذشت ۲۴ سال از راه اندازی اورژانس اجتمای غافل شده که، هنوز برخی از آحاد جامعه و مسئولین دستگاه های اجرایی با اهداف و وظایف این خط و مرکز آشنا نیستند و این امر از کوتاهی ما در شناخت این مرکز گواه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان یک از مشخصات خط ۱۲۳ را به موقع بودن بیان و افزودند: یکی از راه های تحقق این هدف استفاده از فناوری های نوین است و تجهیز اورژانس اجتماعی به دستگاه بی سیم در همین راستا اتفاق افتاده است و این امر بخشی از دغدغه های ارائه خدمات مطلوب را بر طرف خواهد کرد.

در ابتدای این جلسه ساره امیرجان معاون اجتماعی بهزیستی استان درخصوص سه شاخص اساسی اورژانس اجتماعی تخصصی بودن، به موقع بودن و در دسترس بودن سخن گفته و هدف از تحویل بی سیم به مرکز بحران و اورژانس اجتماعی را ارتباط  در اسرع وقت در زمان بحران، ارتقاء کیفیت خدمات، استاندارد سازی تجهیزات و مجهز نمودن مراکز به امکانات به روز عنوان داشتند.

 وی در پایان سخنان خود با اعلام خبر تحویل ۸ عدد بی سیم در مرحله اول به استان سمنان و مجهز شدن دیگر اورژانس اجتماعی استان به این دستگاه در مراحل بعد افزودند: با تجهیز و تحویل بی سیم به این مراکز ما شاهد نظارت و مدیریت تیم های عملیاتی و ارائه خدمات تخصصی تر خواهیم بود.

کد خبر 89680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد