شاهرود | اماکن مهم و پرتردد در اولویت مناسب سازی باشند

دومین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان شاهرود با حضور رئیس بهزیستی،معاون عمرانی فرماندار،اعضای شورای شهر، شهرداران و روسای ادارات مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان،در این جلسه پورنیا معاون عمرانی فرماندار با تاکید بر رعایت حقوق معلولین،سالمندان و جانبازان در جامعه گفت:می بایست تمامی ساختمان های اداری، ورزشی و تجاری شهرستان برای دسترسی آسان این عزیران مناسب سازی شده و باید حل آن در راس امور قرار بگیرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با بیان اینکه اماکن مهم و پرتردد می بایست در اولویت مناسب سازی باشند،اظهار داشت:در چند سال اخیر اقدامات مناسب و خوبی در راستای مناسب سازی اماکن و معابر شهرستان صورت گرفته ولیکن تا رسیدن به وضعیت آرمانی و مطلوب فاصله داریم.

وی با تاکید بر اینکه رعایت استانداردهای مناسب سازی در ساختمان عمومی در دست احداث ، در دستور کار قرار بگیرد،گفت:این موضوع می بایست توسط،شهرداری با اهتمام بیشتری پیگیری شود.

در ادامه جلسه دستگاه های اجرایی گزارشی از اجرای مصوبات جلسه قبل ارائه داده و مقرر گردید مناسب سازی ورودی ساختمان پزشکان فاتح(ایجاد رمپ)، بازدید از داروخانه ها،آزمایشگاه ها و درمانگاه های سطح شهرستان،شناسایی اماکن عمومی حائز اهمیت جهت پیگیری مناسب سازی،ارائه گزارش مناسب سازی فضاهای عمومی توسط شهرداری ها تا جلسه آینده پیگیری گردد.

کد خبر 89669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد