همه اقدامات سازمان بهزیستی در جهت توانمند سازی مددجویان تحت پوشش است

«مهری سادات موسوی» معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با همراهی «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی البرز از مرکز صدای مشاور (۱۴۸۰)، ساختمان جدید و در حال احداث (۱۴۸۰)، شیرخوارگاه امام علی(ع)، اورژانس اجتماعی، خانه تلاش و خانه امن زنان خشونت دیده در استان البرز بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، مهری سادات موسوی در این بازدید ضمن بررسی مسائل، مشکلات و چالش های مراکز بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی به یکدیگر مرتبط هستند، گفت: ریشه‌یابی و حل دقیق آسیب‌ها و معضلات اجتماعی نیازمند درک مشترک کلیه دستگاههای دخیل در این امر می باشد چرا که آسیب اجتماعی یک مفهوم زنجیره ای است.

وی رسیدن و نیل به فهم و درک مشترک از آسیب ها و معضلات اجتماعی را همسویی و هم افزایی دستگاه های مرتبط عنوان کرد و افزود: آسیب های اجتماعی، واقعیت های اجتماعی هستند که در ادوار مختلف دارای شدت و ضعف بوده اند و برای موفقیت در کاهش و رفع آسیب های موجود باید اقدامات مشترک و همسو با سایر دستگاههای همکار داشته باشیم.

معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به وظایف سازمان بهزیستی در تثبیت بهزیستن در سطح جامعه، افزود: هر اقدام و تلاشی که در سازمان بهزیستی صورت می گیرد در جهت تامین رفاه قشر محروم جامعه و توانمند نمودن مددجویان تحت پوشش است.

مهری سادات موسوی تصریح کرد: در صدد هستیم با برنامه ریزی دقیق و مبتنی بر واقعیات در راستای تقویت نیروی انسانی، کیفیت زیرساختها، تجهیزات و امکانات در حوزه آسیب های اجتماعی اقدامات موثری صورت دهیم و خدمات بهزیستی در این حوزه را به درجه ای از کیفیت برسانیم که متناسب با شان جامعه هدف معزز باشد.

وی در پایان ضمن گفتگوی صمیمانه و مستقیم با کارشناسان مراکز بازدید شده خواستار تبادل تجربیات، تعامل سازنده و همفکری جهت شناسایی و رفع چالش های موجود و تلاش برای زدودن نواقص و کاستی‌ها برای حفظ و ارتقاء جایگاه سازمان بهزیستی در مسیر اهدافش شد و در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان بهزیستی البرز، از نزدیک در جریان فعالیت ها قرار گرفت و نحوه ارائه خدمات را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

 در انتها مصوباتی جهت بهبود فرآیندهای خدمات حوزه اجتماعی در استان به تصویب رسید.

کد خبر 89656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد