بهزیستی یکی از مهمترین دستگاه‌ها در شناخت مساله و مداخله در بحران است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان در مراسم معارفه سرپرست جدید بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه بهزیستی یکی از مهمترین دستگاه‌ها در شناخت مساله و مداخله در بحران است، گفت:کارکنان این سازمان وظیفه مقدسی بر عهده دارند و با جان و دل به جامعه هدف  خدمت رسانی می کنند.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان  ابوالفضل رفیعی با اشاره به اینکه بهزیستی در حوزه‌های مردمی چون سالمندان، زنان سرپرست خانوار، کودکان، افراد نیازمند حمایت، خدمت رسانی می کند، تصریح کرد: آسیب های اجتماعی می تواند دامنگیر جامعه شود و مداخلات تخصصی بهزیستی در پیشگیری ابن آسیب ها راهگشاست.
وی با تاکید بر اینکه موضوع تحول‌گرایی را مدیران در اولویت کاری خود قرار دهند، گفت: دولت تاکیدات فراوانی بر این موضوع دارد، چرا که بحث تحول‌گرایی می‌تواند بسیاری از نارسایی‌ها را درمان و به کارها ثبات بدهد.
وی ادامه داد: موضوع تحول‌گرایی را مدیران باید در اولویت کاری خود بگنجانند ضمن اینکه در اسناد مختلف دولت تاکیدات فراوانی بر این موضوع کرده است، چرا که بحث تحول‌گرایی می‌تواند بسیاری از نارسایی‌ها را درمان و به کارها ثبات بدهد.
رفیعی با اشاره به اینکه علاوه‌بر موضوع تحول‌گرایی بحث تحول فرایندی، تحول اجتماعی و تحول نهادی کمک می‌کند تا ماموریت‌ها را به نحو احسن انجام بدهیم، ادامه داد: بحث بهره‌وری هم مهم است که باید به آن توجه جدی شود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه با استفاده از روش‌های خلاقانه و روش‌های نو و یا هر آنچه که برای افزایش بهره‌وری لازم است را باید به کار بگیریم، اضافه کرد: همچنین استفاده از ظرفیت مردمی در انجام کارها که هم در میدان هستند و هم دارای انگیزه می‌باشند بسیار مهم است و این موضوع در دستگاه بهزیستی بیشتر نمود دارد.
وی همچنین به بحث تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و افزود: تلاش برای جلب رضایت حداکثری و برخورد شایسته با جامعه هدف در اولویت کارکنان این سازمان بیش از پیش باشد.
رفیعی همچنین موضوع اشتغال جامعه هدف به ویژه معلولین را مهم دانست و گفت: مناسب‌سازی معابر هم یکی از مطالبات این قشر است که باید این موضوع هم مورد توجه سازمان قرار بگیرد.

کد خبر 89591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد