پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی  خوزستان به مناسبت ۲۸ صفر

مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی خوزستان با صدور پیامی، فرارسیدن ۲۸ صفر و سالروز رحلت جانگداز رسول اکرم (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

۲۸ صفر،  سالروز رحلت جانگداز رحمت للعالمین، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت مظلومانه سبط اکبر، کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و سی ام صفر شهادت غریبانه هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت (ص) و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

بی تردید تنها راه فلاح و رستگاری، چنگ زدن به ریسمان مودت آل الله و پیروی از آموزه های خاندان عصمت و طهارت (ع) و گام نهادن در مسیر معرفت و شناخت اهل بیت (علیهم السلام) است.

اینجانب ایام سوگواری منتهی به ماه صفر را  به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، عموم مسلمانان، شیعیان و شیفتگان پیامبر اخلاق و شفقت و امامان همام و به ویژه مردم فهیم، متدین و ولایتمدار استان خوزستان که در ایام اربعین سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) با برپایی مواکب در جای جای استان، میزبان زائرین حضرتش بودند تسلیت و تعزیت عرض  می نمایم.

امید است که در سایه پیروی از آموزه های پیامبر اعظم (ص) و خاندان اهل بیت عصمت و طهارت و تمسک به راه و رسم زندگی ایشان، ضمن خدمت رسانی صادقانه به مردم شریف و جامعه هدف تحت پوشش، در مسیر حقیقت جویی، خیرخواهی، عشق و محبت نسبت به بندگان پروردگار و همنوعان خویش گام برداریم.


 

مهران کریمیان

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان

کد خبر 89508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد