تجلیل از مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

در راستای همراهی و حمایتگری شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی ، مدیرکل بهزیستی هرمزگان با اهدای لوح و تابلوی ساخته دست هنرمندان دارای معلولیت ، از حمایت های ارزنده مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش تجلیل به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای همراهی و حمایتگری شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با حضور در این شرکت با اهدای لوح و تابلوی ساخته دست هنرمندان دارای معلولیت ، از حمایت های ارزنده مهندس سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و حجت الاسلام والمسلمین سلمان محبی مقدم مدیر فرهنگی و رسالت اجتماعی این مجموعه تجلیل به عمل آورد.

در ادامه این دیدار ، طی نشست صمیمانه که با هدف توسعه و گسترش زمینه های همکاری مشترک و استفاده از ظرفیت های شرکت فولاد کاوه در جهت حمایت از جامعه هدف سازمان صورت پذیرفت ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان به ارائه گزارش مبسوطی از خدمات و فعالیتهای سازمان در حوزه های مختلف به جامعه هدف و عموم پرداخت .
وی اظهار داشت : سازمان بهزیستی دارای مسئولیت های متنوع و گسترده ای است که با توجه به طرح ها ،برنامه ها  و خدمات گوناگون دایره وسیعی از خدمات را به آحاد مردم از دوران جنینی تا سالمندی ارائه می نماید .
جهانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود با اذعان به کارنامه درخشان  شرکت فولاد کاوه در عمل به مسئولیت های اجتماعی افزود: جلب و جذب مشارکتهای مردمی ، خیرین و بنگاه های اقتصادی یکی از راهبردها و سیاست های سازمان بهزیستی در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی است و بی شک این همراهی راهگشای امید آفرینی ، محرومیت زدایی و توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی خواهد بود.

سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش نیز از حضور مجموعه بهزیستی در شرکت فولاد ابراز خرسندی نمود و گفت : کار در سازمان بهزیستی و خدمت به نیازمندان و به ویژه افراد کم توان و دارای معلولیت بسیار ارزشمند است و اجری اخروی به همراه دارد .

این مقام مسئول خدمت به محرومین و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی را مایه افتخار و مباهات شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در راستای عمل به مسئولیتهای اجتماعی برشمرد و آمادگی کامل این مجموعه را در امر خدمت به جامعه هدف سازمان بهزیستی و حمایت از اقشار نیازمند و محروم اعلام داشت .

کد خبر 89451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد