۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
برگزاری جلسه کارگروه مثبت زندگی

با هدف تسهیل در امور مددکاری و رسیدگی مؤثر به جامعه هدف، جلسه کارگروه مراکز مثبت زندگی به ریاست مدیرکل بهزیستی هرمزگان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ با هدف تسهیل در امور مددکاری و رسیدگی مؤثر به جامعه هدف ، جلسه کارگروه مراکز مثبت زندگی در محل سالن جلسات حوزه مدیریت به ریاست  مدیرکل بهزیستی هرمزگان برگزار گردید.

استفاده از ظرفیت گروه های بسیج محلات و دستگاههای همکار در اجرای طرح ۲۰۲۰ ،بررسی و ارزیابی چالش ها و مشکلات مراکز مثبت زندگی در مرکز استان و شهرستان پارسیان از مهمترین محورهای این نشست بود.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این نشست با اشاره به تاثیر مطلوب خدمات مراکز مثبت زندگی در اقصی نقاط استان به ویژه مناطق کم برخوردار افزود: خدمت رسانی مراکز مثبت زندگی به جامعه هدف و مردم ساکن در مناطق کم برخوردار و آسیب خیز تاثیر بسزایی در کاهش آسیبها ی اجتماعی ، دسترس پذیری عموم در اقصی نقاط استان به خدمات سازمان و معرفی خدمات و فعالیتهای سازمان دارد .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان با تاکید بر ضرورت گسترش تعامل مراکز مثبت زندگی با ادارات بهزیستی شهرستان ها جهت تسریع در رفع مسائل جامعه هدف ، تصریح کرد : اجرای طرح ۲۰۲۰ و استقرار میز خدمت در محلات آسیب خیز می تواند نقش همراهی و همکاری بهزیستی و مردم را پررنگ نماید .

وی گفت: اهداف و سیاستگذاری های سازمانی باید به گونه ای باشد که از این فرصت ارزشمند در راستای اطلاع رسانی فعالیتها  و خدمات سازمان استفاده نماییم تا زمینه بهره مندی حداکثری مردم و مددجویان  از خدمات ،طرح ها و برنامه های سازمان فراهم گردد .

کد خبر 89379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد