۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
دامغان | برگزاری شورای اداری

مدیرکل بهزیستی استان سمنان: برنامه ریزی تیم مدیریتی در بهزیستی استان، برگزاری جلسات شورای اداری در دیگر شهرستان ها می باشد و هدف از این کار آشنایی میدانی دیگر روسا با مسائل، مشکلات، مراکز و ظرفیت دیگر شهرستان ها می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، شورای اداری به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین، روسای ستادی و شهرستانی به میزبانی شهرستان دامغان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر از میزبانی شهرستان دامغان و تشکر از خدمات و زحمات همکاران به ویژه اعضای شورای اداری ابراز داشتند: برنامه ریزی تیم مدیریتی در بهزیستی استان، برگزاری جلسات شورای اداری در دیگر شهرستان ها می باشد و هدف از این کار آشنایی میدانی دیگر روسا با مسائل، مشکلات، مراکز و ظرفیت دیگر شهرستان ها می باشد.

وی خواستار نظارت بر مراکز در سایه قانون و دستورالعمل با نهایت همکاری، همراهی و دقت شده و ادامه دادند: با کار کارشناسی قبل از اجرای شدن فعالیت ها می توان از آسیب های پیش تر جلوگیری کرد و این امر باید بیش از پیش در دستورکار معاونین و روسا قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان گره گشایی و تحقق اهداف را در گروی استفاده حداکثری از ظرفیت درون سازمانی، بخش های خصوصی و غیر دولتی بیان داشته و افزودند: لازمه و مقدمه این کار رعایت قوانین و دستورالعمل ها است تا بتوان ضمن تحقق اهداف و ارائه خدمات مطلوب پاسخگوی نهادهای نظارتی نیز بود.

منطقی گفت: یکی از موارد حائز اهمیت به هنگام پذیرش و یا ترخیص مددجویان از مراکز شبانه روزی، تکمیل چک لیست های مربوطه است و انتظار می رود مدیران شهرستان های بیش از پیش در این موضوع دقت و موارد به مسئولین مراکز به منظور اجرای شدن اطلاع رسانی شود.

وی ضمن بیان این مطلب در پایان سخنان خود که در هزینه کرد اعتبارات باید تسریع شود تا از بازگشت اعتبارات جلوگیری شود گفتند:  ️ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف، رفع مسائل و مشکلات ایشان و ایجاد محیطی سرشار از آرامش برای پرسنل وظیفه ما است، و باید در این راه از هیچ کوششی دریغ نداشت.

در پایان این جلسه سیده طاهره نجاتی با حکم دکتر محمود منطقی به عنوان سرپرست جدید اداره نیروی انسانی بهزیستی استان معرفی شد.

گفتنی است اعضای شورای اداری بهزیستی استان در سفری یک روزه به شهرستان دامغان ضمن بازدید از مرکز بیماران روان و خانه نگهداری از نوجوانان دختر ۱۲ تا ۱۸ ساله در جلسه شورای اداری در محل اداره بهزیستی شهرستان دامغان شرکت کردند.

کد خبر 89369

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد