برگزاری نشست شورای معاونین بهزیستی هرمزگان

مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: کارشناسان بهزیستی هرمزگان باید سیاست های کاری خود را با اولویت همراهی و هم سوئی با منافع جامعه هدف همگام سازند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ نشست شورای معاونین به ریاست سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان و با دستور کار اجرای پویش مشق مهر ، بررسی و تعیین وضعیت کمیسیون از کار افتادگی ،تشریح برنامه های برنامه بزرگداشت هفته ملی سالمندان، تشریح کمکهای بلاعوض دفتر مسکن و پیگیری مصوبات جلسه قبل در محل سالن اجتماعات حوزه مدیریت بهزیستی استان برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این نشست ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر گفت : برای موفقیت در ارائه خدمت رسانی شایسته به جامعه هدف باید برنامه ریزی علمی دراز مدت و کوتاه مدت جهت انجام امور روزانه داشته باشیم .

وی تاکید کرد: کارشناسان بهزیستی هرمزگان باید  سیاست های کاری خود را با اولویت همراهی و هم سوئی  با منافع جامعه هدف همگام سازند.

این مقام مسئول افزود: کوشش برای ایجاد رفاه اجتماعی و بهتر زیستن از سیاست های اصلی بهزیستی است  که خوشبختانه با هدف رسیدن به توانمندی مددجویان و استقلال آنان تاکنون با جدّیت دنبال شده است و شاهد اتفاقات خوب و جدیدی برای جامعه هدف دراین مسیر بوده ایم.

جهانشاهی در ادامه  گفت : به ایام فصل بازگشایی مدارس نزدیک هستیم و باید از همه ظرفیتها و منابع موجود بویژه خیرین جهت جلب و جذب کمکهای مردمی برای حمایت از دانش آموزان نیازمند تحت حمایت استفاده نماییم .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان اضافه کرد:  باید از طریق اطلاع رسانی و بهره گیری از  پویش مشق مهر بتوانیم در جمع آوری نوشت افزار سهمی برای کمک و یاری رسانی به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش داشته باشیم تا با فراغ بال و بدون نگرانی و دغدغه سال تحصیلی جدید را آغاز نمایند .

سامیه جهانشاهی در جریان برگزاری این نشست به مساله مسکن مددجویان اشاره نمود و گفت : موضوع تامین مسکن مددجویان یکی از رسالت ها و ماموریت های مهم سازمان با هدف صاحب خانه شدن جامعه هدف به شمار می رود .
وی تصریح کرد: باید با استفاده از تفاهم نامه های موجود در حوزه مسکن بتوانیم در راستای تامین مسکن مددجویان بیش از پیش کوشا باشیم.

در ادامه نشست هریک از اعضا پیرامون دستور کار جلسه با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند و رهنمودها و راهکارهایی توسط مدیرکل بهزیستی هرمزگان ارائه گردید .

در پایان نشست سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان از خدمات و فعالیت های موثر سیده صدیقه موسوی مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و مریم علیمرادی مسئول شورای سالمندان استان با اهدای لوح تجلیل کرد.

کد خبر 89332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد