بهره مندی مراکز اقامتی بهزیستی از سهمیه گاز مصرفی

با هدف توسعه و گسترش زمینه های همکاری مشترک و اجرای طرح اعطای سهمیه گاز مصرفی به مراکز شبانه روزی و اقامتی تحت نظارت ، نشست مدیران بهزیستی و شرکت پرسی ایران گاز استان هرمزگان در دفتر مدیریت بهزیستی استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ با هدف توسعه و گسترش زمینه های همکاری مشترک و به منظور اجرای طرح اعطای سهمیه گاز مصرفی به مراکز شبانه روزی و اقامتی تحت نظارت ،نشستی با حضور سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی و زینلی مدیر عامل شرکت پرسی ایران گاز استان هرمزگان در دفتر مدیریت بهزیستی استان برگزار گردید.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در جریان برگزاری این نشست ضمن خوشامدگویی به زینلی از حمایت و همکاری موثر مجموعه شرکت پرسی ایران گاز استان به منظور خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان تشکر و قدردانی نمود و به ارائه گزارش مبسوطی از فعالیتها و خدمات سازمان در حوزه های مختلف پرداخت.

وی اظهار داشت: سازمان بهزیستی دارای ماموریت ها و رسالت های حائز اهمیتی به لحاظ خدمت به عموم مردم و گروه های مختلف جامعه هدف تحت پوشش خود می باشد که قطعا رسیدن به نتایج مطلوب مستلزم تعامل و یاری سایر دستگاه ها و نهادهای اجرایی با سازمان بهزیستی می باشد .

زینلی نیز از همکاری ، همراهی و حسن نیت مدیرکل بهزیستی هرمزگان قدردانی نمود و حمایت و تلاش های بی وقفه بهزیستی را در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین ارزشمند برشمرد.

وی در خصوص استمرار همکاری و تعامل با بهزیستی اعلام آمادگی کامل کرد.

گفتنی است ثبت نام مراکز اقامتی دولتی و غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی هرمزگان در سامانه سدف به منظور دریافت سهمیه گاز مصرفی از مهمترین محورهای این نشست بود.

کد خبر 89261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد