دیدار مدیرکل بهزیستی و فرمانده نیروی انتظامی استان

دیدار مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان و تعامل دوجانبه در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های و خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ناصر چاووشی مدیرکل به همراه شورای معاونین با حضور در مقر فرماندهی نیروی انتظامی استان با سردار حمید علینقیان پور فرمانده فراجا استان دیدار و گفتگو کردند.

ناصر چاووشی مدیرکل بهزیستی استان با تمجید از تلاش ها و همکاری نزدیک و تنگاتنگ  نیروی انتظامی استان با بهزیستی گفت: همانگونه که بخشی از وظایف سازمان بهزیستی در حوزه های اجتماعی باعث پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود بسیاری از فعالیت های حوزه معاونت اجتماعی فراجا نیز در این زمینه تاثیرات فراوانی دارد که شایسته است از تلاش های نیروهای خدوم انتظامی که هم در زمینه اجتماعی و هم در زمینه تامین امنیت مردم خاصانه به انجام وظیفه می پردازند تقدیر نماییم.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه گفت: همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها در امر خدمت رسانی به ویژه در حوزه های اجتماعی باعث افزایش اثربخشی فعالیت ها می شود و ما مجموعه بهزیستی استان هم در حوزه ستادی و هم حوزه شهرستانی به این همکاری به صورت جدی و بیش از قبل ادامه خواهیم داد.

سردار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان هم با تشکر از حضور مدیرکل و هئیت همراه در این فرماندهی گفت: اداره کل بهزیستی از جمله دستگاه هایی است که در حوزه های متنوع و گوناگونی به هم استانی های عزیز خاصانه و بی منت خدمت رسانی می کند و کار در این سازمان توفیقی است که خدا به کارکنان بهزیستی اعطا کرده است.

علینقیان پور ادامه داد: همکاری نیروی انتظامی و بهزیستی به دلیل نزدیکی و ماهیت نوع فعالیت ها در راستای هم و مکمل فعالیت های هر دو دستگاه می شود و این تعاملات به ارائه بهتر و با کیفیت تر خدمات ما به آحاد جامعه به ویژه خانواده ها و مددجویان تحت پوشش بهزیستی منجر می شود.

 دیدار مدیرکل بهزیستی و فرمانده نیروی انتظامی استان

 دیدار مدیرکل بهزیستی و فرمانده نیروی انتظامی استان

 دیدار مدیرکل بهزیستی و فرمانده نیروی انتظامی استان

کد خبر 89260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد