🔸پویش مهرانه شوق در بهزیستی لرستان آغاز شد.

۱۰ هزار دانش آموز و ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو تحت پوشش طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ هستند.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، مدیر کل بهزیستی لرستان از آغاز پویش مهرانه شوق بمنظور تهیه لوازم التحریر و لباس فرم برای دانش آموزان جامعه هدف بهزیستی خبر داد.

عمودی زاده با اشاره به اینکه آمار دانش آموزانی که بدلیل نداشتن بضاعت مالی از تحصیل باز مانده اند بسیار رنج آور است و روح هر انسان آزاده ای را می خراشد، گفت:  کمک کردن به نیازمندان یک کار پسندیده در میان مردم ایران است و در حال حاضر بسیاری از دانش آموزان نیازمند در مناطق مختلف ایران مشغول تحصیل هستند و برای تامین هزینه های اولیه خود مشکلات جدی دارند که امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین و نیکوکاران با روش های داوطلبانه و همکاری با معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی استان لرستان زمینه تحصیل این دانش آموزان را به بهترین شکل ممکن فراهم نمایند.

عمودی زاده در ادامه اذعان داشت، ۱۰ هزار دانش آموز و 3 هزار و ۵۰۰ دانشجو در استان لرستان  تحت پوشش طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار هستند.

این پویش از ۲۰ شهریور تا ۱۰ مهرماه ادامه دارد و مردم نیکوکار و عزیز لرستانی می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق ادارات بهزیستی و مراکز مثبت زندگی بدست نیازمندان برسانند 
راه های دیگر مشارکت کد دستوری USSD ستاره ۱۲۳ مربعو شماره کارت مشارکت های مردمی ۶۳۶۷۹۵۷۰۱۹۴۸۰۸۶۷ می باشد.

اخبار مرتبط خبرگزاری ایــــرنـــا

کد خبر 89217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد