کارگاه تربیت مربی طرح ارتقاء توانمندی های شناختی، رفتاری درمناطق آسیب خیز در بهزیستی بوشهربرگزار شد

با توجه به ضرورت کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق آسیب خیز استان کارگاه تربیت مربی طرح "ارتقاء توانمندی های شناختی و رفتاری" بوشهر با حضور مهرناز اسکندری معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان، تسهیلگران و کارشناسان تخصصی این حوزه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی بهزیستی بوشهر برگزار شد .

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در ابتدای این کارگاه مهرناز اسکندری معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان با بیان اینکه  برگزاری این کارگاه به اجرای طرح از سال گذشته در مناطق آسیب خیز هست اظهار داشت: با توجه به ضرورت کاهش آسیب های اجتماعی  و اعتیاد در مناطق آسیب خیز استان کارگاه تربیت مربی این طرح در بوشهر برگزار گردیده است .

کارگاه تربیت مربی طرح ارتقاء توانمندی های شناختی، رفتاری درمناطق آسیب خیز در بهزیستی بوشهربرگزار شد

وی طرح را از مجموعه برنامه های پیشگیری از اعتیاد خانواده محور دانست و ادامه داد: طرح مذکور ویژه دو گروه جنسیتی ( مرد ، زن) در رده های سنی ۱۵ تا 25 سال و 25 تا 35سال ساکن در محلات آسیب خیز و کم برخوردار استان می باشد.

اسکندری تاکید کرد : طرح "ارتقاء توانمندی های شناختی ، رفتاری"  با هدف ارتقاء مهارت های توانمندی شناختی ، رفتاری گروه مخاطب به منظور مشارکت اجتماعی آنان در پیشگیری از اعتیاد و حل مشکلات فردی و خانوادگی خودشان طراحی شده است.

در ادامه نادره خلف پور مدرس این دوره در خصوص مباحث آموزشی شامل ؛ خودآگاهی ، تنظیم هیجانات ، ارتباط موثر ، تفکر نقاد و مهارت حل مساله در این کار گاه به صورت تئوری و عملی به شرکت کنندگان در این دوره آموزشهای لازم را ارائه داد.

گفتنی است ، این برنامه در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی به همت دفتر پیشگیری از اعتیاد بهزیستی استان بوشهر و به مدت 4 روز برگزارمی گردد.

کد خبر 89204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد