اهدای 20 دستگاه کولر از سوی جامعه صیادی به مددجویان بهزیستی

در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی ، تعداد 20 دستگاه کولر گازی از سوی جامعه صیادی به مددجویان بهزیستی استان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی ، تعداد 20 دستگاه کولر گازی با ارزشی بالغ بر 400 میلیون تومان از سوی جامعه صیادی به مددجویان بهزیستی استان اهدا شد.

مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان در نشست با سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با اشاره به اینکه شیلات هرمزگان همواره با حمایت مجموعه بهره برداران خود به ویژه جامعه صیادی سعی نموده است در مسیر مسئولیت های اجتماعی به ویژه در مباحث آموزش ،نوسازی مدارس، مدرسه سازی، آزادی سازی زندانیان جرایم غیر عمد ، کمک به نیازمندان و ... حضوری پرنگ و تاثیر گذار داشته باشد گفت: شیلات و مجموعه شیلات همواره سعی کرده اند در کنار فعالیت های اقتصادی و تخصصی، فعالیت هایی به نفع جامعه نیز در دستور کار داشته باشند.

وی افزود: در مجموعه شیلات هرمزگان توجه به مسئولیت‌اجتماعی که نشان از احساس وظیفه شهروندی در قبال جامعه پیرامونی دارد به عنوان یکی از اهداف استراتژیک و دستور کار های مستمر در این مجموعه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل شیلات هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از جامعه شیلاتی استان در انجام وظایف و مسئولیت های اجتماعی گفت: خوشبختانه می‌توان مجموعه بهره برداران شیلات هرمزگان را از پیشگامان امور خیریه و خداپسندانه استان نامید.

در ادامه سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان نیز ضمن تشکر از اقدامات خداپسندانه شیلات استان تصریح کرد: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی از سوی شیلات هرمزگان در اجرای مسئولیت های اجتماعی و امور خداپسندانه دیده می شود که بی شک شایان تقدیر است.

سامیه جهانشاهی در ادامه خواهان تداوم و استمرار این همراهی و فعالیت های خداپسندانه و حرکت در مسیر مسئولیت های اجتماعی شیلات هرمزگان شد.

کد خبر 89154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد