جم| نشست سرپرست اداره بهزیستی شهرستان جم با مسئولین خیریه ها

در آستانه بازگشایی مدارس درماه مهر و با عنایت به ضرورت تامین و توزیع نوشت افزار برای فرزندان تحت پوشش بهزیستی نشست لیلا حسینی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان جم با مسئولین امور خیریه در دفتر بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از اداره بهزیستی شهرستان جم  در این نشست  لیلا حسینی رئیس اداره بهزیستی شهرستان جم، ضمن تشکر و قدردانی از این نیک اندیشان، وجود خیرین و موسسات خیریه در شهرستان را نمودی از آمادگی ذهنی، علاقه و تمایل مردم این شهرستان به مشارکت در فعالیتهای اجتماعی خصوصاً در ارتباط با اعتماد به موسسات و مراکز خیریه دانست.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه مشارکتهای مردمی و مبالغ جذب گردیده خیرین طی پنج ماه اول سالجاری اقداماتِ موسسات و مراکز خیریه این شهرستان را در خور توجه دانست و اظهار امیدواری کرد که بهزیستی و موسسات خیریه بتوانند همسو در مسیر رفع نیازهای محرومین و نیازمندان جامعه گام بردارند.

حسینی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ماه مهر، و آغاز بازگشایی مدارس خواستار تعامل بیشتر نهادها و دستگاههای خدمات رسان عمومی برای همکاری بهتر با  بهزیستی شهرستان جم برای جمع آوری نوشت افزار جهت دانش آموزان تحت پوشش شد.

کد خبر 88955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد