حضور معاون سیاسی و امنیتی استان در مرکز مداخله در بحران های اجتماعی

ریواده با همراهی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل، معاون اجتماعی بهزیستی استان و مدیر اداره بهزیستی شهرستان سمنان در مرکز مداخله در بحران های اجتماعی حضور پیدا کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان سمنان از مرکز مداخله در بحران های اجتماعی استان بازدید و با کارکنان این مرکز دیدار و جلسه ای را برگزار کردند.

در این دیدار معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان را مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان مدیرکل، معاون اجتماعی بهزیستی استان و مدیر اداره بهزیستی شهرستان سمنان همراهی می کردند.

ریواده در این بازدید ضمن بیان این مطلب که سازمان بهزیستی مجموعه مهم و تأثیرگذاری است که آحاد جامعه با آن در ارتباط هستند بر نقش و جایگاه اورژانس اجتماعی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرده و افزودند: نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان و شرکای اجتماعی متناسب با شرایط روز به جهت اثر بخشی فعالیت ها و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی به وظایف قانونی خود در قبال سازمان بهزیستی باید عمل نمایند تا بتوانیم در موضوع کاهش های آسیب های اجتماعی گام های موثر و پایداری برداشت.

وی ادامه داد: آسیب های اجتماعی نیازمند رصد و پیگیری مستمر است و نباید این امر فراموش شود که مطالبه‌گری و پیگیری مسائل بخش اعظمی از کارهایی است که در سازمان بهزیستی باید دنبال شود.

در ابتدای این جلسه محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی و تقدیر از حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری استان در مرکز مداخله در بحران های اجتماعی، گزارشی از اهم اقدامات این مرکز و خط۱۲۳ داشته و از مسائل و مشکلات پیش رو در ارائه خدمات به آحاد جامعه سخن و پیشنهادات خود را در خصوص ارتقای سطح خدمات بیان داشتند.

گفتنی است احمد ریواده در این بازدید که قریب به دو ساعته به طول انجامید از مرکز مداخله در بحران های اجتماعی و خط اورژانس اجتماعی(۱۲۳) بازدید و با فرزندان نگهداری موقت در مرکز کودکان خیابانی مربیان و پرسنل دیدار و گفتگو و بازدیدی از فضای فیزیکی مرکز داشتند.

کد خبر 88878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد