وجود ۵۷ مرکز تحت نظارت، دلیل گستردگی وظایف بهزیستی نیشابور

ساختمان جدید التاسیس مرکز شبانه‌روزی سالمندان علی‌بن‌ابیطالب ویژه مردان با حضور مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، معاون توانبخشی بهزیستی خراسان‌رضوی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور، نماینده‌های شهرستان نیشابور در مجلس شورای اسلامی، شهردار نیشابور، مسئولین و روسای برخی از ادارات این شهرستان افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، ساختمان جدید التاسیس مرکز شبانه‌روزی سالمندان علی‌بن‌ابیطالب ویژه مردان با حضور مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، معاون توانبخشی بهزیستی خراسان‌رضوی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور، نماینده‌های شهرستان نیشابور در مجلس شورای اسلامی، شهردار نیشابور، مسئولین و روسای برخی از ادارات این شهرستان افتتاح گردید.

وجود ۵۷ مرکز تحت نظارت، دلیل گستردگی وظایف بهزیستی نیشابور

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به اینکه درحال‌حاضر 57 مرکز تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان نیشابور می‌باشد، گفت: همکاران ما در این شهرستان وظایف گسترده و متنوعی برعهده دارند که به‌خوبی از عهده آن برآمده‌اند. وجود10مرکز توانبخشی روزانه، 6 مرکز توانبخشی شبانه‌روزی، 5 مرکز خانه فرزندان، 9 مرکز مشاوره ، 12 مرکز ترک اعتیاد ، 2 مرکز مشاوره ژنتیک  و 12 مرکز مثبت زندگی تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان نیشابور نشان از تعدد وظایف و گستردگی مسئولیت همکاران ما در این اداره دارد که به بهترین نحو از عهده مسئولیت‌های محوله برآمده‌اند.

دکتر مسعود فیروزی در این مراسم با اشاره به دو برابر شدن اعتبارات و مبالغ پرداختی بهزیستی به جامعه هدف دراین دولت، تورم موجود را دلیل عدم چشیدن حلاوت این افزایش اعتبارات دانست، گفت: در سال گذشته اعتبارات حوزه اشتغال بیش از سه برابر افزایش داشته و بهزیستی از طریق تهسیلگری اشتغال مددجویان گام‌های مهمی در راستای توانمندسازی آنها برداشته است.

وی با بیان اینکه بیش از نیمی از تسهیلگری‌های اشتغال بهزیستی در سال گذشته به افراد دارای معلولیت تخصیص یافته است، گفت: در سال گذشته برای بیش از 8 هزار و 500  نفر اشتغال ایجاد گردیده که بیش از 4 هزار و500 نفر از آنها افراد دارای معلولیت بوده‌اند. در پنج ماهه ابتدای سال جاری نیز 2 هزار اشتغال ایجادی داشتیم که حدود یک هزار و 200 نفر از آنها افراد دارای معلولیت و الباقی به سایر مددجویان تحت پوشش تخصیص یافته است.

کد خبر 88725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد