پاسخگویی مدیرکل بهزیستی هرمزگان به درخواست ها و مطالبات مردمی از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت ( سامد)

مدیرکل بهزیستی هرمزگان، هشتم شهریورماه از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت و تلفن ۱۱۱ ، پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردم بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت و با هدف پاسخگویی مستقیم به سوالات و درخواست های مردم ، در آخرین روز از هفته دولت؛ سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان از ساعت  ۹ صبح الی ۱۰:۳۰ با حضور در مرکز سامد از طریق تلفن ۱۱۱ ، پاسخگوی سوالات ، درخواست ها ، پیشنهادات و شکایات مردم بود.

کد خبر 88627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد