دیّر| بازدید از منزل زنان و دختران سرپرست خانوار  تحت پوشش بهزیستی

سیرانوش دارایی سرپرست به همراه کارشناسان واحد امور اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان دیّر از منزل مددجویان تحت پوشش بهزیستی با اعضای خانواده دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از اداره بهزیستی شهرستان دیّر، سیرانوش دارایی سرپرست بهزیستی شهرستان دیّر هدف از بازدیدها و دیدار با خانواده ها را رسیدگی ، پیگیری و مشکلات آنان دانست و اظهار داشت : حل مشکلات مددجویان و ایجاد رفاه اجتماعی از دغدغه های اصلی سازمان بهزیستی است و تلاش داریم تا با پیگیری و بازدید میدانی احوالات مددجویان را از نزدیک درک کرده تا در خصوص رفع موانع و مشکلات و فراهم آوردن زندگی مناسب برای آنان تصمیمات جدی و لازم را اتخاذ کنیم.

وی با تاکید بر حمایت از زنان سرپرست خانوار بهزیستی خاطر نشان کرد: توانمندی زنان سرپرست خانوار و مهیاکردن شرایط مناسب برای زنان سرپرست خانوار امری است که باید به صورت جدی پیگیری شود و برای ایجاد زمینه های لازم در این خصوص بهزیستی همواره پشتیبان زنان سرپرست خانوار خواهد بود.

لازم به ذکر است در این بازدیدها معصومه محمدی بخشدار مرکزی شهرستان،  کنگانی مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری دیّر ، دریانورد معاونت اجتماعی سپاه سیدالشهدا شهرستان و ریشهری مددکار اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دیّر را همراهی می کردند .

کد خبر 88420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد