کلاله | تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

در چهارمین روز از هفته دولت طی مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولین ادارات؛ از کارمندان نمونه شهرستان کلاله تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان فرماندار کلاله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک روز کارمند، گفت:"مردمی بودن، مردمی ماندن، ولایت پذیری و اطاعت از فرامین امام(ره) از جمله خصوصیات برجسته این دو شهید بزرگوار می باشد.

فرهاد شیبک با بیان اینکه تمام تلاش دولت سیزدهم ادامه دهنده راه شهدا و خدمت بی منت به مردم انقلابی است، عنوان کرد:چهارم شهریور روز تجلیل از انسان های شایسته ای است که برای خدمت به مردم و در نهایت رضایت پروردگار تلاش میکنند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین قاسمی_امام جمعه شهرستان کلاله گفت:یکی از اساسی ترین اصل مدیریتی؛ تشویق و تنبیه مدیران و کارکنان بوده و کوتاهی کردن همچون لقمه حرامیست که دنیا و آخرت انسان را تباه می سازد.

وی با اشاره به اینکه راه انداختن کار ارباب رجوع "نعمت" است، افزود:مشکل کسی را حل کردن، همچون سعی در بین صفا و مروه می باشد و وجدان کاری، دنبال خدمت و گره گشایی از مشکلات مردم باعث محبوبیت شهیدان رجایی و باهنر شد.

در پایان این مراسم از کارمندان نمونه ادارات شهرستان با اهداء لوح سپاس و هدایا تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 88236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد