تجلیل از بازنشسته شاخص بهزیستی استان با حضور مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان

عصر روز شنبه 4 شهریورماه 1402، بمناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، با حضور مدیرکل بهزیستی استان ،مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان و نمایندگان کانون های بازنشستگان، از بازنشسته شاخص بهزیستی بیت آله فردوسی پور در منزل ایشان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: در ابتدای مراسم،محمد تقی جلیلی بهابادی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان از حمایت ها و اهمیت ویژه مدیرکل بهزیستی نسبت به جامعه بازنشستگان دستگاه قدردانی کرد و افزود: نیاز ها و مشکلات این قشر عزیز بسیار گسترده است و این برنامه ها درواقع فرصت مناسبی است تا از نزدیک جویای احوالات آنان شویم و پیگیر مشکلاتشان باشیم. 

در ادامه؛ محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان از حضور رئیس صندوق بازنشستگی کشوری استان و برنامه های این صندوق درخصوص بازنشستگان تشکر کرد و  افزود : وضعیت و جایگاه کنونی بهزیستی مرهون زحمات، تلاش ها و به دوش کشیدن سختی‌ها توسط کارکنان بازنشسته در گذشته است و الان احساس وظیفه داریم ضمن ارائه خدمات مطلوب سازمانی،  به اشکال مختلف آن ها را تکریم کنیم. 
 اعزام بازنشستگان بهزیستی استان به اردوی تفریحی با هزینه سازمان، و واریز پرداختی رفاهی برای  بازنشستگان همانند سایر کارکنان شاغل از جمله برخی اقدامات بدیع مدیرکل بهزیستی استان درقبال بازنشستگان می باشد. 
در پایان مراسم به رسم یادبود به بازنشسته بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد *بیت آله فردوسی پور* لوح تقدیر و هدیه توسط مدیرکل بهزیستی استان و رئیس صندوق بازنشستگی کشوری اهدا شد.

شایان ذکر است؛ این برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با پیشنهاد رؤسای کانون‌های دستگاه های اجرایی استان صورت گرفت. 

کد خبر 88219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد