آئیــن گرامی‌داشت روز خبرنگار در استانداری کرمانشاه

این مراسم با حضور ۷۰۰ خبرنگار و صاحبان رسانه و همچنین مسئولین ارشد استان از جمله مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در محوطه استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛   در ابتدای این نشست به تعدادی از اهالی رسانه تریبون داده شد و نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را عنوان کردند.

همچنین در خلال این برنامه بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان در حضور بیش از ۷۰۰ نفر از مسئولین و فعالان رسانه، خدمات بهزیستی را تبیین کرد.

شهبازی از فعالیت‌های بهزیستی در ماه‌های اخیر گفت و به طرح بزرگ "برنامه جامع اعتیاد" اشاره و از همکاری استانداری در اجرای این طرح تقدیر کرد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه نیز ضمن تبریک روز خبرنگار و خیرمقدم به مدعوین و در پاسخ به نظرات مطرح شده، عملکرد ماه‌های اخیر استانداری را تشریح و ضمن اشاره به جذب بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان آورده‌ی اربعین برای استان گفت: ظرفیت‌سازی‌های انجام شده در بخش‌هایی همچون فرودگاه، جاده‌های استان و راه‌آهن مختص ایام اربعین نیست و این طرح‌ها بعد از اربعین رها نخواهد شد.

استاندار کرمانشاه به خدمات بهزیستی در زمینه جمع‌آوری، نگهداری و توانمندسازی معتادین متجاهر که برآیند آن زیباسازیِ ظاهری و فرهنگیِ شهر و ایجاد آرامش و امنیت برای خانواده‌های ایشان و شهروندان خواهد بود، اشاره و تقدیر کرد.

صحرایی ظرفیت خبرنگاران را برای کرمانشاه مقتنم دانست و گفت در آثار خبرنگاران باید هدفی مشترک، بزرگ و ارزشمند دیده شود و منبعد باید با تلاش جمعی به یک هدف بزرگ مشترک بیاندیشیم.

در پایان این مراسم، جمعی از پیشکسوتان و فعالان رسانه مورد تجلیل قرار گرفتند.

برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 87986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد