گروه جهادی شهدای بهزیستی استان مازندران، فعال ترین گروه جهادی سازمان بهزیستی است

فرمانده پایگاه بسیج  سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه فعال ترین گروه جهادی سازمان بهزیستی، گروه جهادی شهدای بهزیستی استان مازندران می باشد، گفت: ما در ۳۱ استان گروه جهادی داریم که در روستا ها و مناطق محروم برای محرومیت زدایی و ارائه خدمات سازمان بهزیستی حضور پیدا می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ کاظم زاده فرمانده پایگاه بسیج و رئیس پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور در یادواره شهدای کارمند استان مازندران که با محوریت شهید شاخص کشور "شهید عظیمی" از شهدای کارمند بهزیستی در مجتمع آموزشی فرهنگی شهید عظیمی بابلسر برگزار شد، گفت: رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، در ایام ماه محرم همیشه یک فضای معنوی را قبل از عملیات برگزار می کردند و به حضرت زهرا سلام الله و سید الشهدا متوسل می شدند و همین موضوع رمز موفقیت آنان در عملیات ها بود.

فرمانده پایگاه بسیج و رئیس پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه  شهید عظیمی از کارکنان بهزیستی در دهه ۶۰ بود، افزود: شهید عظیمی همکاری بسیار دلسوز، مهربان، اخلاق مدار، اهل ایمان، با تقوا و همیشه به فکر مردم و افراد نیازمند بود.
وی ادامه داد: این شهید گرانقدر در دوران کاری خود به فکر افراد دارای معلولیت بود و خدمات شایانی در همان مقطع به جامعه هدف ارائه داد.
کاظم زاده تصریح کرد: شهید عظیمی احساس تکلیف و مسوولیت کرد. به جبهه اعزام شد و در سال ۶۲ به درجه رفیع شهادت نائل شد.
فرمانده پایگاه بسیج سازمان بهزیستی کشور یاد آور شد: این مکان بحق به نام این شهید بزرگوار مزین شده چرا که اردوگاه شهید عظیمی بابلسر در طول سال به جامعه هدف بهزیستی خدمات معنوی، تفریحی و ورزشی ارائه می دهد.
وی افزود: در همین مکان المپیاد ورزشی برای کودکان بی سرپرست زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال و المپیاد ورزشی ناتوانان ذهنی برگزار می شود.
کاظم زاده گفت: سازمان بهزیستی با ۲۲هزار کارمند نزدیک به ۳۵۰۰ نفر خانواده ایثارگر اعم از آزاده، جانباز، فرزند شهید، همسر شهید و ... دارد.
وی محرومیت زدایی را از اهداف شهدا دانست و تصریح کرد: همکاران بهزیستی در سراسر کشور بخاطر اینکه مسیر شهدا را طی کنند همیشه حرکت های جهادی انجام می دهند.  
فرمانده پایگاه بسیج  سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه فعال ترین گروه جهادی سازمان بهزیستی، گروه جهادی شهدای بهزیستی استان مازندران می باشد، اظهار داشت: ما در ۳۱ استان گروه جهادی داریم که در روستا ها و مناطق محروم برای محرومیت زدایی و ارائه خدمات سازمان بهزیستی حضور پیدا می کنند.
وی از صفات بارز گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران را دیدار مسوولین با خانواده های شهدا دانست و گفت: آغاز فعالیت گروههای جهادی با غبار روبی گلزار شهدا و ارج نهادن به مقام والای این عزیزان و در ادامه حضور دربین مردم و دیدار چهره به چهره با مردم و مددجویان است.

کد خبر 87957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد