در رسانه | اهدای جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند کردستانی

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی کردستان از اهدای ۳ سری جهیزیه کامل به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان به همت خیرین نیکوکار این شهرستان به نوعروسان تحت پوشش این اداره خبر داد.

https://iqna.ir/00HTHU

به گزارش ایکنا از کردستان، پرویز ساعدی، معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان کردستان دیروز، ۳۰ مرداد در مراسم اهدای این جهیزیه‌ها به نوعروسان تحت پوشش بهزیستی کردستان با تشکر و قدردانی از خیرین و دست اندرکاران این امر خداپسندانه تأکید کرد: تأمین حداقل امکانات افراد بی‌بضاعت برای مسئولان یک الزام و برای خیرین توفیق است.

وی با قدردانی از خیرین که در اهدای جهیزیه به خانواده‌های تحت پوشش این اداره را یاری می‌دهند، افزود: کمک کردن برای تشکیل خانواده منسوب به دین و فرهنگ ما بوده و این گونه اقدامات در حال حاضر می‌تواند عقب ماندگی جامعه در حوزه جوانی جمعیت را جبران کرده و جامعه را به سمت جلو هدایت کند.

حبیب‌الله ابراهیمی، مدیریت اداره بهزیستی سنندج در ادامه این مراسم گفت: کار خیر تنها کمک نقدی نیست، بلکه کمک به شکل‌گیری درست یک زندگی نیز کار خیر است.

وی ضمن تشکر از تمامی کسانی که در این امر خیر قدم برداشتند، یادآور شد: با تکیه بر کمک‌های مالی خیرین دریا دل در یاری رساندن به نیازمندان و رفع مشکل افراد مختلف جامعه بخشی زیادی از نیازهای مددجویان برطرف شده و این دست کمک‌های خیرخواهانه در راستای ترویج فرهنگ حسنه ازدواج می‌تواند تا حدود زیادی از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه بکاهد.

کد خبر 87933

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد