تنگستان| مراسم اختتامیه طرح مانا در شهرستان تنگستان برگزارشد

مراسم اختتامیه طرح مانا (مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران) با حضور خدیجه جمالی رئیس اداره بهزیستی شهرستان تنگستان، حجت الاسلام پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم، فرخنده علمدار مشاور فرماندار و عضو شورای اسلامی، عاطفه شکاری نائب رئیس شورای شهر اهرم، زهره کرمی فرمانده پایگاه خدیجه کبری و جمعی از نوجوانان در محل سالن اجتماعات دارالقرآن خلیل الله این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان تنگستان،   خدیجه جمالی رئیس اداره بهزیستی شهرستان تنگستان در مراسم اختتامیه طرح مانا اظهار داشت : این طرح از جمله طرح‌های پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی است که با هدف رفع مشکلات نوجوانان و تقویت روحیه انتقادی و مطالبه گری آنان و با مشارکت اجتماعی خود نوجوانان و حضور تسهیلگران آموزش دیده سازمان در سراسر کشور اجرا می‌گردد.

وی در ادامه اظهار داشت؛ در این طرح با حضور فعال نوجوانان و تسهیلگر با شناسایی آسیب های محله خود و پیگیری جهت حل آنها اقدام خواهد شد و با اینکار در توانمندی نوجوانان بسیار تاًًثیر گذار خواهد بود.

جمالی تاکید کرد: حضور مسئولین در کنار این نوجوانان در حل مسائل و آسیب های اجتماعی میتواند نقش بسزایی در کاهش آسیب های جامعه داشته باشد.

کد خبر 87820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد