استفاده از فرصت بخشودگی مالیاتی موسسات و مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی

در راستای توسعه و گسترش تعاملات برون سازمانی ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با جعفر احسانی مهر مدیرکل امورمالیاتی استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای هم افزایی ، توسعه و گسترش تعاملات برون سازمانی و افزایش زمینه های همکاری مشترک با هدف خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان  با همراهی سروناز نصیری رئیس امور مالی و هدی زیدآبادی ذیحساب بهزیستی استان با جعفر احسانی مهر مدیرکل امور مالیاتی استان در محل دفتر کار وی دیدار و گفتگو کرد .

استفاده از فرصت بخشودگی مالیاتی موسسات و مراکز تحت نظارت سازمان از مهمترین محورهای این نشست بود.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این نشست ضمن قدردانی از همراهی و تعامل موثر مجموعه امور مالیاتی با سازمان بهزیستی اظهار داشت : همراهی و حمایت سایر دستگاهها و نهادهای اجرایی مایه امیدواری و دلگرمی سازمان بهزیستی در خدمت رسانی به مددجویان و اقشار ضعیف و نیازمند تحت حمایت می باشد .

وی گفت : توسعه رفاه و عدالت اجتماعی مدیون همراهی مدیرانی توانمند و دلسوز می باشد .

سامیه جهانشاهی در ادامه به ارائه گزارش مبسوطی از خدمات سازمان در حوزه های مختلف پرداخت و تصریح کرد : ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف ، کاهش آسیبهای اجتماعی و کمک به تامین مسکن مددجویان سازمان از مهمترین ماموریتها و رسالتهای سازمان بهزیستی است .

جهانشاهی حمایت از موسسات و مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی را عاملی موثر در خدمت رسانی بهتر آنان به گروههای مختلف جامعه هدف دانست و خواستار بخشودگی مالیاتی مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی در این خصوص شد .

جعفر احسانی مهر مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان نیز در ادامه جلسه ضمن خوشامدگویی اظهار داشت : بهزیستی یک نهاد خدمت رسان و حمایتگر به لحاظ دستگیری و حمایت از اقشار نیازمند و محروم جامعه می باشد .

وی گفت : بهزیستی نهادی مردمی است است که در دل همگان جای دارد و مسئولیت حساس و خطیری به لحاظ خدمت رسانی به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه برعهده دارد .

احسانی مهر همچنین از خدمت رسانی موثر بهزیستی به نیازمندان تشکر و قدردانی نمود و افزود : افرادی که همواره در سنگر خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار جامعه فعالیت می نمایند نباید دغدغه های متعدد داشته باشند بلکه باید با حمایت از آنان ، شرایط و بستری فراهم گردد تا با فراغ بال بیشتر بتوانند خدمت رسان خوبی برای نیازمندان باشند.

در پایان این نشست پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مالیاتی موسسات و مراکز تحت نظارت سازمان ، مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان و بهزیستی آمادگی کامل مجموعه های تحت امر خود را در راستای همکاری متقابل استفاده از ظرفیت های فی ما بین اعلام نمودند .

کد خبر 87742

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد